اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
پیشکسوتان فقط انتقاد نکنند و راهکار هم ارائه دهند؛ برخی شرایط درون تیم را نمی‌دانند

فریبا: ایمان دارم شرایط استقلال بهتر می‌شود/تراکتورسازی اهل اتوبوس چیدن نیست!

مدیرفنی استقلال می‌گوید با توجه به سبک بازی تراکتورسازی روز جمعه فوتبال زیبایی را شاهد خواهیم بود.

بازخبر / به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهتاش فریبا در گفت و گو با سایت باشگاه درباره وضعیت آبی پوشان در آستانه دیدار مقابل تراکتور سازی گفت: بعد از دیدار با استقلال خوزستان بازیکنان از نظر روحی خود را پیدا کردند. روز جمعه برابر استقلال خوزستان منهای گل‌زنی، خواسته‌های کادرفنی را انجام دادند. برنامه ما داشتن مالکیت توپ و بازی فوتبال هجومی بود و همه کارهای ما خوب انجام شد و تنها ضربات آخر را خوب نزدیم. بازیکنان ما خیلی خوب در هفته جاری تمرین کردند و شرایط خوبی داریم.

مدیرفنی استقلال در ادامه عنوان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که بعد از شکست برابر نفت آبادان، ۹۰ دقیقه در دیدار با همنام خوزستانی از ما حمایت کردند و در ورزشگاه حاضر شدند اما ما نتوانستیم به پیروزی که خواسته آنها بود دست پیدا کنیم. شرایط همیشه اینگونه نمی‌ماند و این هفته توپ‌های ما داخل گل می‌رود تا خواسته هواداران برآورده شود.

فریبا در ادامه درباره حریف روز جمعه استقلال، گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و نباید به نتایج این تیم توجه کنیم. هر دو بازی این تیم را دیدم و به ویژه برابر استقلال خوزستان این تیم شایسته شکست نبود و موقعیت‌های زیادی داشت. در خط حمله و هافبک تیم خوبی دارند و به نتایج این تیم نباید نگاه کنیم. بازی ما برابر تراکتورسازی یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهد بود زیرا هر دو تیم می خواهند فوتبال بازی کنند. تراکتورسازی به دنبال فوتبال تهاجمی است و اهل اتوبوس چیدن نیست و فوتبال بسته‌ای بازی نمی‌کند و ضد فوتبال از این تیم شاهد نخواهیم بود تا به این ترتیب همه از این بازی لذت ببرند.

او افزود: امیدوارم در کنار کار فنی، شانس با ما یار باشد و یک فوتبال خوب بازی کنیم و توپ‌ها تبدیل به گل شود. با یک بازی خوب تعداد هواداران ما از ۲۰-۳۰ هزار نفر بیشتر خواهد شد و با ادامه یک روند خوب، به حداکثر ظرفیت ورزشگاه می‌رسد. امیدوارم هر بازی ۷۰-۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شود و از استقلال حمایت کند. با توجه به شرایط تیم ایمان دارم که شرایط استقلال بهتر خواهد شد و هواداران نیز با حضور خود، حمایت بیشتری از تیم خواهند داشت.

فریبا درباره حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم پرطرفدار لیگ است و در هر شهری هواداران زیادی دارد. هواداران ما اما جمعه بیشتر خواهند بود و با حضور پر رنگ در ورزشگاه و حمایت از استقلال به تیم خود برای کسب پیروزی کمک می کنند.

او در پایان در واکنش به برخی انتقادات، بیان کرد:باید به حرف همه پیشکسوتان توجه کرد. باید به انتقادات گوش کنیم. بعضی از پیشکسوتان اما شرایط درون تیمی را نمی‌دانند و صحبت‌هایی را مطرح می کنند که با شرایط ما مطابقات ندارد. از همه منتقدان می خواهم که راهکار ارائه دهند و تنها انتقاد نکنند. من تلاش می‌کنم تا از هر فردی یک کمک کوچک بگیرم و کادرفنی نیز چنین خواسته ای دارد. از همه می خواهیم که یک راهکار در کنار انتقاد خود ارائه دهند. ما همواره به دنبال استفاده از نظرات مثبت و سازنده همه دلسوزان استقلال هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *