ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
دروغ پردازی رسانه اماراتی؛

داعش کویت را تهدید کرد/ ایران مقصر است!

«زمان انتشار این ویدئو مشکوک و سؤال برانگیز است چرا که همزمان با صدور حکم نهایی علیه جاسوسانی است که برای ایران فعالیت می کرده اند…»

یازخیر / پایگاه اماراتی گالف نیوز (gulfnews) با انتشار گزارشی ضمن پرداختن به انتشار فیلمی توسط داعش برای تهدید کویت، تلاش کرده است این موضوع را به ایران نسبت دهد!

این پایگاه اماراتی مدعی است که ویدئوی تهدیدآمیز داعش، مدتی پس از ماجرای فرار تعدادی متهم از کویت که جاسوس ایران قلمداد شده بودند، با هدف انحراف اذهان عمومی منتشر و در نهایت به سود جمهوری اسلامی تمام شده است!

به روشنی پیداست که رسانه های عربی تلاش می کنند از هر موضوعی برای فضاسازی علیه ایران استفاده نمایند.

در این گزارش آمده است:
«اعضای داعش با انتشار یک ویدئو کویت را تهدید کردند. پس از انتشار این ویدئو که تهدید به حملات تروریستی در کویت کرده است، وزارت داخلی کویت به مردم این کشور اطمینان داده است که ارتش و پلیس به خوبی با هرگونه تهدیدی مقابله خواهند کرد.

در این ویدئو تعدادی مرد که ماسک بر صورت دارند تهدید می کند که در پاسخ به حکم صادر شده علیه اعضای این گروه توسط دادگاه های کویت، در این کشور جنگ به راه می اندازند.

یکی از مقامات ارشد وزارت داخله کویت عنوان کرده است که این وزارت در حال بررسی این ویدئو برای تعیین منشاء آن است.

در همین رابطه برخی گزارشات منتشر شده در رسانه های کویتی عنوان کرده اند که زمان انتشار این کلیپ سؤال برانگیز است؛ چرا که این ویدئو دقیقا در زمانی رسانه ای شده است که اخبار مربوط به فرار ۱۶ نفر از اعضای گروهی که متهم به جاسوسی برای ایران بوده اند، در جامعه کویت شدیدا مورد توجه قرار گرفته بوده است.

زمان انتشار این ویدئو مشکوک و سؤال برانگیز است چرا که همزمان با صدور حکم نهایی علیه جاسوسانی است که برای ایران فعالیت می کرده اند.»

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *