ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رفتار عجیب طارمی و توهین به سرپرست پرسپولیس

دیروز در تمرینات پرسپولیس مهاجم پرسپولیس جنجال تازه‌ای آفرید، طارمی قصد داشت دو کودک خردسال را با خود به محل تمرین ببرد که با مخالفت حراست ورزشگاه شهید کاظمی مواجه شد.

بازخبر /  مهدی طارمی از زمان حضورش در پرسپولیسکم حاشیه نداشته و هر از چند گاهی با رفتار و سخن خود به تیتر رسانه‌ها تبدیل می‌شود.

طارمی این فصل پس از ناکامی در لژیونر شدن، بارها علیه مدیریت پرسپولیس مصاحبه کرد که البته با عدم همراهی مردم و سکوت مدیران این باشگاه، تیم هنوز به حاشیه نرفته است.

اما دیروز در تمرینات پرسپولیس مهاجم پرسپولیس جنجال تازه‌ای آفرید. طارمی قصد داشت دو کودک خردسال را با خود به محل تمرین ببرد که با مخالفت حراست ورزشگاه شهید کاظمی مواجه شد. همین موضوع باعث شد تا او عصبانیت خود را بر سر محمود خوردبین سرپرست خوشنام و پیشکسوت پرسپولیس خالی و حتی او را تهدید کند.

خوردبین که بارها به طارمی تذکر داده تا در حضور اصحاب رسانه و هواداران صدای خود را بالا نبرد، اما باز هم شاهد این ماجرا بود و این بار طارمی با تهدید خطاب به خود او گفت: «به من چه ربطی دارد خبرنگاران و عکاسان اینجا هستند. چرا اجازه نمی‌دهید میهمان‌های من به ورزشگاه بیایند. این همه آدم کنار زمین است. از فردا اگر کسی را کنار زمین ببینم من می‌دانم و شما.»

این بی‌احترامی به پیشکسوت آنقدر زشت و زننده بود که محسن مسلمان دست طارمی را گرفت و به گوشه‌ای برد اما بازهم او در حین رفتن با کوبیدن بطری آب به زمین عصبانیت خود را نشان داد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *