اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

چه کسی مسئول برپایی این همایش هاست!؟

در سراسر دنیا، در گوشه و کنار این جهان پهناور ذهن و زبان را به کار میگیرند و برای ساختن ساعت های شاد، ذهن باورپذیر، قلب های یاری گر آنرا به کار می برند تا در راستای ساختن اهدافی انسان ساز به کار گرفته شود.

بازخبر /  در سراسر دنیا، در گوشه و کنار این جهان پهناور ذهن و زبان را به کار میگیرند و برای ساختن ساعت های شاد، ذهن باورپذیر، قلب های یاری گر آنرا به کار می برند تا در راستای ساختن اهدافی انسان ساز به کار گرفته شود.
به راستی همه می دانیم که باور آنچه را که می دانیم می توانیم باید آغاز نماییم زیرا در جسارت، نبوغ، توانگری و اعجاز نهفته است.

تا اینجای یادداشت، همه چیز به خیر و خوشی پیش می رود اما……

همایش یا نمایش!

در شهر زیبای ما چه کسی مسئول برپایی این همایش هاست؟
چه کسی و چه ارگانی مسئول برگزاری و صدور این چنین نمایش هایی درمرکز استان،شهر بندرعباس است ؟
اگر من مخاطب امروز به سمیناری رفتم و به جای یافتن ذهن توانگر در این همایش، فقط جیب هایم خالی شد به راستی چه کسی مسئول این هزینه هاست؟

کدام نهاد این نرخ های از ۳۰۰ هزار تا خدا میلیون تومان را تصویب نموده است؟

این روزها شهر بندرعباس بنا به فراخور داشتن ملیت های مختلف در قلب خود میزبان چندین و چند سمینار با عنوان های انگیزشی، توانگری، ذهن پویا، سازنده زندگی خود باشید و ده ها عنوان دیگر است که هر کدام نیز با نرخ های مختلف به مخاطب القا و عرضه می شود.
میزان توانگری مجری و استاد توانمند آن همایش میزان مبلغ درخواستی از مخاطب را مشخص می کند و به قولی هر که بامش بیش برفش بیشتر.

در واقع هر کس هنر بازاریابی و عشق به پول در آوردنش بیشتر، قیمت همایش هایش نیز بیشتر است.
فی الواقع هر کس نمایش های زیباتری در القای مفاهیم ایفا کند برنده تر است.

هر کدام از اساتید گرام اگر حرفه ای تر از فن بیان، زبان بدن، معلومات، قدرت بازاریابی فروش و شناخت تیپ های شخصیتی استفاده نماید برد بیشتری با اوست.
و حال روی صحبت ما با مسئولانی است که اگر بیدار شوند خواهند دید اینجا بندرعباس شهری بر بلندای بی کسی است.

ناظر بر این همایش ها، نرخ ها، عناوین و محتوای این برنامه ها چه کسی است؟

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *