اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال

آذرخش بندرعباس در خانه متوقف شد

فوتسالیست‌های آذرخش بندرعباس در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل گیتی‌پسند اصفهان قهرمان سال گذشته، بازی را واگذار کرد.

بازخبر /  از بندرعباس، هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز در حالی به میزبانی سالن فجر بندرعباس برگزار شد که تیم بندرعباسی در یک دیدار قابل قبول و جذاب، بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل رقیب اصفهانی خود واگذار کرد.

این دیدار در شرایطی به میزبانی بندرعباس برگزار شد که تیم فوتسال آذرخش این روزها در شرایطی کاملا بحرانی بسر می‌برد و بازیکنان در انتظار وصول مطالبات خود هستند.

محمد زارع در دقیقه پنجم توانست دروازه آذرخش را باز کند و بازی را به سود گیتی‌پسند جلو بی‌اندازد اما در نهایت در دقیقه ۱۵ نیمه نخست، ساحل‌نشینان آذرخش توانستند توسط میثم برمشوری بازی را به تساوی بکشانند.

خوشحالی آذرخشی‌ها دیری نپایید که در همان دقیقه ۱۵ بازی بلافاصله احمد اسماعیل‌پور گل برتری را برای گیتی‌پسند وارد دروازه آذرخش کرد و نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود اصفهانی‌ها پایان گرفت.

با آغاز نیمه دوم، بازی به‌صورت متعادل پیش می‌رفت که در دقیقه ۳۵ بازی، تیم گیتی‌پسند توانست با ضربه تمام‌کننده حسین حسینی گل سوم تیم اصفهانی را وارد دروازه آذرخشی‌ها کند.

این گل گیتی‌پسند پایان کار نبود و در دقیقه ۳۷، بهزاد میری‌زاده توانست با یک گل دیگر اختلاف را به حداقل رسانده و دومین گل آذرخش را به ثمر برساند.

دیدار آذرخش بندرعباس و گیتی پسند اصفهان در نهایت با درخشش فوتسالیست‌های اصفهانی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی‌پسند میهمان پایان یافت تا شکستی دیگر در کارنامه آذرخش بندرعباس رقم بخورد.

قضاوت این دیدار برعهده وحید عرض‌پیما، حمید سلیمانی، فیروز ممبینی و محمد شرونی بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *