ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اقدام عجیب فوتبالیست نامدار افغان برای حضور در تیم ملی

نور حسین فوتبالیست نام دار افغان شاغل در لیگ انگلستان، برای سومین بار دعوت حضور و بازی در تیم ملی فوتبال افغانستان را رد کرد.

بازخبر /انوش دستگیر کمک مربی تیم ملی فوتبال افغانستان در گفگو با ۹۰ تایید میکند که این بازیکن از سوی اوتو فیستر برای حضور در دیدار مقابل عمان و اردن به تیم ملی دعوت شده است، اما پاسخ نور حسین مثل ۲ باز پیش منفی بوده است.

انوش دستگیر در ادامه نیز تایید کرده است که با فرانک دی بوئر سرمربی سرشناس هلندی تیم کریستال پالاس نیز در خصوص نور حسین تلفنی صحبت کرده است. فرانک دی بوئر نیز هیچ مخالفتی برای حضور نور حسین در تیم ملی افغانستان نداشته است، ولی ظاهر نور حسین تمرکز به روی فوتبال باشگاهی اش و بازی در تیم اول کریستال پالاس در لیگ برتر را دلیل اصلی عدم حضورش در تیم ملی فوتبال افغانستان عنوان کرده است.

نور حسین سال گذشته با درخشش در تیم زیر ۲۳ سال کریستال پالاس از سوی سم آلادریس به تیم لیگ برتری کریستال پالاس نیز دعوت شد و حتی در چند بازی نیز روی نیمکت این تیم در رقابت های لیگ برتر قرار داشت. فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی افغانستان نیز به محض اطلاع از حضور این بازیکن در فوتبال انگلستان، از وی برای بازی در تیم ملی دعوت کردند، اما وی تا به حال دو بار این دعوت را رد کرده است.

وی که سال گذشته در اواخر فصل به صورت قرضی به تیم دسته چهارمی آکرینگتون پیوسته بود، هم اکنون دوباره به تمرینات تیم لیگ برتری کریستال پالاس برگشته است و امیدوار است بتواند در فصل جدید فوتبال جزیره در تیم این تیم لندنی قرار بگیرد.

نور حسین ۲۰ ساله در حالی برای سومین بار حضور در تیم ملی افغانستان را رد میکند که در این اواخر، مردم از عدم دعوت وی و چند بازیکن دیگر به تیم ملی از کادر فنی انتقاد میکنند.

انوش دستگیر در خصوص فهرست جدید تیم ملی صحبتی نکرد، اما انتظار میرود با توجه به شرایط حساس و دشوار افغانستان در بازی های آینده، شاهد حضور تیمی با کیفیت و بازیکنان جدیدی در تیم ملی باشیم.

شاگردان اوتو فیستر در تاریخ ۳۰ آگست ماه جاری در دیداری تدارکاتی به مصاف عمان و در تاریخ ۵ سسپتمبر در سومین و آخرین بازی دور رفت مقدماتی جام ملت های آسیا مهمان اردن خواهند بود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *