ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ترکیب اعضای جدید پرسپولیس مشخص شد/ عامل دسته سومی شدن استقلال در جمع پرسپولیس

در شرایطی که وزیر ورزش و جوانان از اعلام اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا پایان امروز خبر داده بود، گمانه‌زنی ها در خصوص این اتفاق افزایش یافته است.

بازخبر / هیات مدیره پرسپولیس که از چندی پیش با جدا شدن محمدرضا زادمهر و گلزاری با سه عضو اداره می‌شد، بعد از مدت ها گمانه زنی اکنون با اضافه شدن دو عضو جدید به کار خود ادامه خواهد داد.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز خبر از اعلام اعضای هیات مدیره این باشگاه داده بود و در این میان گفته می‌شود با حفظ سه عضو سابق، تنها دو نفر دیگر به جمع آنها اضافه خواهد شد تا هیات مدیره پرسپولیس نیز با ۵ عضو به کار خود ادامه دهد.

در این ارتباط شنیده می‌شود وزارت ورزش و جوانان بعد از بررسی‌های لازم در نهایت روی دو نام مصطفی مدبر و بیژن ذوالفقارنسب برای حضور در جمع هیات مدیره این باشگاه به اجماع رسیده و به زودی نام آنها رسما اعلام خواهد شد.

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی محسوب می‌شود و بیژن ذوالفقارنسب نیز پیشکسوت سابق این باشگاه‌ است که البته سابقه حضور روی نیمکت استقلال را در کارنامه دارد. نکته جالب اینکه در زمان هدایت استقلال توسط ذوالفقارنسب این باشگاه به دسته سوم سقوط کرده بود.

در صورت اعلام قطعی نام مصطفی مدبر و بیژن ذوالفقارنسب، آنها در کنار علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی هیات مدیره این تیم را در فصل هفدهم را تشکیل خواهد داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(5)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *