اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بازیگر مشهور: با ورود غیرقانونی از زندگی ام تصویربرداشته و پخش کرده اند! +عکس

جورج کلونی از یک مجله فرانسوی به دلیل انتشار عکس بچه هایش شکایت می کند

بازخبر /جورج کلونی، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود، اعلام کرده که از مجله فرانسوی «وواسی» به دلیل انتشار تصاویری از دوقلوهایش شکایت می‌کند.

به گزارش یورونیوز، آقا کلونی گفته است که عکاسان این مجله هفته گذشته بطور غیرقانونی از بچه های ما که در خانه بودند، با عبور از نرده های محافظ عکس گرفتند.

این مجله فرانسوی با انتشار این عکس‌ها در شماره روز جمعه خود مدعی شد که این‌ها اولین عکس‌ها از الا و الکساندر، دوقلوهای جورج کلونی و همسرش امل است.

این دوقلوها درماه ژوئن در شهر لندن متولد شدند و از آن زمان تاکنون عکسی از آنها چاپ نشده است.

مجله وواسی در بیان علت انتشار این تصویر گفته است که برای این عکس‌ها «تقاضای بالایی» وجود داشته است.

در بیانیه ای که از سوی مسئولان این مجله منتشر شده، آمده است: «مردم عاشق جورج کلونی هستند و سالهاست زندگی او را دنبال می کنند. این عکس‌ها، آقای کلونی، همسرش و بچه‌های آن‌ها را به خطر نمی‌اندازد.»

به نوشته صدای آمریکا، به گفته آقای کلونی، این عکاسان از نرده های گرداگرد محل سکونت او در منطقه لمباردی در ایتالیا عبور کرده و بعد از درختان بالا رفتند و بطور غیرقانونی از نوزادان دوقلوی آنها در داخل حیطه خصوصی خانه اش عکس گرفتند.

آقای کلونی افزود ایمنی فرزندانش ایجاب میکند که عکاسان و بخش عکاسی مجله فرانسوی Voici که تصاویر در آن منتشر شده، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

فضولی و سرکش کشیدن در زندگی شخصی افراد مشهور از سوی عکاسان پاپاراتزی در کشورهای غربی امری مرسوم است.

با ظهور شبکه های اجتماعی، تهدید زندگی شخصی وارد فاز جدیدی شده است چرا که بسیاری از چهره ها زندگی خصوصی خود را بیش از پیش در معرض تماشای عموم قرار می دهند که در برخی موارد با دردسرهایی برای آنها همراه بوده است.

بطورمثال هفته قبل دزدان به خانه هیلاری داف دیگر بازیگر هالیوود دستبرد زدند.

این رویداد در شرایطی رخ داد که این هنرمند جوان همراه با فرزند و شوهر سابقش برای گذراندن تعطیلات تابستانی به کانادا رفته بود.

خانم داف که علاقه زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارد، تعدادی از عکس های خود در کانادا را در صفحه اینستاگرم منتشر کرد تا شادی خود را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

به گفته مقامات پلیس لس آنجلس، سارقین یا دیدن این تصاویر از خالی بودن منزل مطمئن شده و با آسودگی خاطر نقشه خود را اجرا کردند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *