اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار پارسیان خبر داد

بازداشت صیادان پارسیانی توسط گشت دریایی قطر

فرماندارشهرستان پارسیان از توقیف یک‌ فروند قایق متعلق به صیادان پارسیانی با ۳ ملوان در آب‌های کشور قطر توسط گشت‌های دریایی این کشور خبر داد.

بازخبر / محمد رادمهر  در پارسیان از توقیف یک فروند قایق متعلق به صیادان پارسیانی با ۳ ملوان در آب‌های قطر توسط گشت‌های دریایی این کشور خبر داد.

وی افزود: سه ملوان که شب گذشته با یک فروند قایق جهت صید ماهی به دریا رفته بودند به‌طور ناگهانی وارد آب‌های قطر می‌شوند که توسط گشت‌های دریایی کشور قطر توقیف می‌شود.

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه این صیادان دارای مجوز صید بوده‌اند، اضافه کرد: قایق توقیف شده دارای ۳ ملوان به نام‌های عبدالحمید رحمانی، محمدامین بحری، عقیل ایران‌نژاد بوده که از اسکله جوادالائمه پارسیان به قصد صیادی خارج شده‌ بودند و با اطلاعات واصله هم‌اکنون نیز در سلامت کامل هستند.

رادمهر در پایان از پیگیری برای آزادی این صیادان خبر داد و افزود: نیروی دریایی سپاه، دریابانی و همه مسؤولان زیربط، با اقدامات قانونی در پی آزادی این صیادان هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *