ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
افتخاری تشریح کرد؛

آنچه در جلسه مدیرعامل استقلال با تاج گذشت

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مقرر شد هماهنگی بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوی تیم‌های ملی صورت بگیرد.

بازخبر / در جلسه دو ساعته سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری های دو جانبه و محرومیت سه بازیکن استقلال مذاکراتی صورت گرفت.

سید رضا افتخاری در همین خصوص به سایت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر استقلال بازیکنان بسیار زیادی را در رده های تیم های ملی دارد و هم اکنون  ۶ بازیکن این باشگاه در اردوی تیم های ملی پایه به سر می برند و همکاری خوبی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد، مقرر گردید تعامل و همکاری بیشتری صورت پذیرد و در آینده شاهد هماهنگی بیشتر و بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوهای تیم های ملی باشیم و مسائلی مانند اتفاق اخیر شکل نگیرد.

در این نشست دو طرف تاکید داشتند، همکاری فی ما بین که باعث رشد و توسعه تیم های ملی و استقلال می گردد، تداوم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری وضعیت سه بازیکن محروم این تیم تشکر و قدردانی کرد.

افتخاری در پایان به انتخاب شدن سه بازیکن استقلال در مراسم برترین های سال فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد به امید ابراهیمی، امید نورافکن و مهدی قائدی صمیمانه تبریک بگویم. برای این سه بازیکن و همینطور مجموعه بازیکنان استقلال در فصل جاری آرزوی موفقیت و کسب نتایج مطلوب را دارم که بدون تردید با حمایت هواداران و تلاش ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان این اتفاق شدنی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *