ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیر ترمینال فرودگاه‌ بندرعباس خبر داد

تأخیر بیش از ۶ ساعته پرواز ایران‌ایر به مقصد عربستان / انتظار حجاج هرمزگانی در فرودگاه بندرعباس

مدیر ترمینال فرودگاه‌ بندرعباس از تاخیر پرواز صبح امروز حجاج هرمزگانی در فرودگاه این شهر خبر داد.

بازخبر / حسین پاسلار در بندرعباس اظهار داشت: متأسفانه هواپیمای شرکت ایران‌ایر که قرار بود پرواز صبح امروز حجاج هرمزگانی فرودگاه بندرعباس را در ساعت ۶:۳۰ انجام دهد پس از فرود در فرودگاه دچار نقص فنی شد و تاکنون که ساعت ۱۳:۳۰ است این پرواز انجام نشده است.

وی افزود: در خصوص نوع نقص فنی و شرایط پرواز تنها مسؤولین شرکت هما می‌توانند اظهار نظر کنند اما آنچه در خصوص این پرواز در حوزه فرودگاهی باید اطلاع‌رسانی شود این است که با توجه به طولانی شدن تأخیر به دستور مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان تمهیدات لازم به‌صورت ویژه و خاص در حوزه فرودگاهی دیده شد تا شرایط خوبی جهت رفاه بیشتر زائرین عزیز در فرودگاه فراهم شود.

مدیر ترمینال فرودگاه‌ بندرعباس و مشاور رسانه‌ای مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان با اشاره به اینکه پیگیری‌ها حاکی از ان است که مشکل پرواز به‌زودی برطرف خواهد شد، خاطرنشان کرد: در برخی موارد مشکلات فنی غیر قابل اجتناب بوده ولی ما ضمن عذرخواهی امیدواریم با توجه به خاص بودن پروازهای حج دیگر شاهد اینگونه تأخیرات نباشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *