چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
با انتشار پیام‌هایی در توئیتر؛

سردبیر بی‌بی‌سی؛ کسی برای سران فتنه هزینه نمی‌دهد

«اگر توبه نکرده باشند، رفع حصر از آنان جز دردسر و مزاحمت چه چیزی عاید روحانی و اصلاح طلبان خواهد کرد؟»

 بازخبر / “مهدی پرپنچی” از سردبیران ارشد بی بی سی فارسی، با انتشار مجموعه پیام‌هایی در شبکه اجتماعی توئیتر، نسبت به صداقت برخی کنش‌گران سیاسی به‌ویژه لیدرهای جریان اصلاحات در ادعای پیگیری رفع حصر سران فتنه ابراز تردید کرد.

توئیت‌های نامبرده در رابطه با موضوع مورد اشاره، به‌ترتیب از قرار ذیل است:

* موسوی و کروبی بارها تأکید کرده‌اند مواضعشان عوض نشده. اگر حصر رفع شد و آنان همان بودند که بودند، چه کسی همراهشان خواهد بود؟ روحانی؟ اصلاح طلبان؟

* بعد از تظاهرات ۲۵ بهمن، روحانی و حتی هاشمی، شدیدا به موسوی و کروبی تاختند و آنان را ضدانقلاب و معاند خواندند. چندروز بعد حصر آغاز شد.

* آن‌ها اگر توبه کرده باشند، رأس نظام هم قاعدتا مشکلی با رفع حصر ندارد. اگرنه رفع حصر برای روحانی، خاتمی و غالب اصلاح طلبان هم مطلوب نیست.

* موسوی و کروبی اگر توبه نکرده باشند، رفع حصر از آنان جز دردسر و مزاحمت چه چیزی عاید روحانی و اصلاح طلبان خواهد کرد؟

* امروز شعار رفع حصر برای سیاستمداران خوشنامی می‌آورد[!] اما در صورت دادخواهی کروبی و موسوی پس از رفع حصر، کسی حاضر به هزینه دادن در کنارشان نخواهد بود.

گفتنی است سیاست‌ورزان عاقل، دلسوز و میهن‌پرست به‌خوبی می‌دانند که خیانت فتنه‌گران جرمی بزرگ و تلاش برای تطهیر سران فتنه به‌مثابه شراکت در خیانت آنان است.

مضافا اینکه زشتی رفتار سران فتنه در سرپیچی از قانون و فراخوان شورش تا حدی غیرقابل‌انکار است که برخی سیاست‌پیشه‌گان فرصت‌طلب نیز تنها با «مطامع مقطعی» به شعار رفع حصر متوسل می‌شوند و سپس ماهرانه جاخالی می‌دهند!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *