ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رکورد دست نیافتنی برانکو با پرسپولیس

برانکو در اواخر لیگ برتر فصل قبل در دو بازی آخر تنها یک امتیاز گرفت تا در ۶۵ بازی ۱۳۰ امتیاز گرفته باشد.

بازخبر / برانکو در اواخر لیگ برتر فصل قبل در دو بازی آخر تنها یک امتیاز گرفت تا در ۶۵ بازی ۱۳۰ امتیاز گرفته باشد. اگر او مقابل ذوب‌آهن و سیاه جامگان هم برنده می‌شد، امتیازش به ۱۳۵ می‌رسید.

با این امتیاز، او در میانگین ۲ امتیاز از هر بازی متوقف مانده بود اما برد مقابل فولاد باعث شد تا پرسپولیس به ۶۶ بازی و ۱۳۳ امتیاز در دوران برانکو رسیده و بار دیگر هرچند ناچیز اما به هر حال بالاتر از میانگین ۲ امتیاز از هر بازی قرار گرفت. پروفسور ۷ امتیاز از ۵ بازی آخر لیگ چهاردهم، ۵۷ امتیاز از ۳۰ بازی لیگ پانزدهم، ۶۶ امتیاز از ۳۰ بازی لیگ شانزدهم و ۳ امتیاز از اولین بازی لیگ هفدهم دشت کرده است تا فعلا ۱۳۳ امتیازی باشد. جالب اینکه به جز پرسپولیس برانکو، هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نبوده که در چنین مقطع طولانی از زمان و تعداد بازی، چنین امتیاز قابل توجهی کسب کند؛ حتی سپاهانی که در ۳ سال پایانی دهه قبل در ۳ دوره متوالی قهرمان مسابقات لیگ برتر شد.

پسندیدم(6)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *