ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حضور انصاری در ترکیب پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام/ همه چیز به نفع محرمی!

محمد انصاری در تمرینات پرسپولیس دچار مصدومیت جزیی شده است.

بازخبر / با توجه به مصدومیت و غیبت جلال حسینی، برانکو برای خط دفاعی پرسپولیس در هفته اول لیگ هفدهم قصد استفاده از محمد انصاری در کنار شجاع خلیل‌زاده را داشته اما گویا انصاری دوباره مصدومیت‌ کهنه‌ به سراغ‌اش آمده و ممکن است او را از شرایط ایده‌آل دور کند. تا فردا نظر قطعی پزشکی درباره حضور انصاری در ترکیب فیکس به برانکو می‌رسد.

اگر انصاری برای بازی با فولاد به آمادگی مدنظر نرسد حسین ماهینی اولین گزینه جانشینی او خواهد بود. به این ترتیب صادق محرمی که با بدشانسی از ترکیب اصلی دور شده بود و یک هفته‌ای را در کنار تیم امید حضور داشت می‌تواند از همین هفته اول برای پرسپولیس به میدان برود و توانایی‌هایش را برای حضور ثابت در ترکیب قرمزها دوباره اثبات کند.

البته آنطور که از آخرین تمرینات برانکو دریافت می‌شود او همچنان شایان مصلح را در قواره ترکیب اصلی پرسپولیس نمی‌بیند و ممکن است به مانند فصل گذشته ماهینی در چپ؛ و محرمی را در سمت راست استفاده کند. شرایطی که باز هم به سود محرمی خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *