ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
العربیه به نقل از ترامپ؛

ایرانی‌ها جسور شده‌اند/ عواقب آن را خواهند دید!

«در صورتی که ایران به این توافق پایبند نباشد، با مشکلاتی بسیار بزرگ روبه رو خواهند شد. این چیزی است که من به شما می گویم؛ مطمئن باشید…»

بازخبر / پایگاه سعودی “العربیه” (alarabiya)، با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات روز گذشته دونالد ترامپ در رابطه با ایران پرداخته است.

رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه یک سخنرانی، بار دیگر از توافق ایران انتقاد کرده و ضمن تهدید ایران، عنوان کرده است اگر ایران توافق هسته ای را رعایت نکند و به آن پایبند نباشد، عواقب آن را خواهد دید.

العریبه با انتشار گزارشی تحت عنوان “ترامپ با بیان اینکه ایران جسور شده است به این کشور هشدار داد که به توافق هسته ای پایبند باشد” نوشت:

«دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه ضمن تهدید کردن ایران به صورت ضمنی، به تهران هشدار داد که توافق هسته ای پایبند باشد و در غیر این صورت با مشکلاتی بسیار بزرگ روبه رو خواهد شد.

یک هفته پس از تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای، ترامپ به روشنی در حضور هزاران نفر از طرفداران خود اعلام کرد که نسبت به رفتارهای تهران کاملا هوشیار است.

ترامپ با اشاره به توافق هسته ای عنوان کرد: “در صورتی که ایران به این توافق پایبند نباشد، با مشکلاتی بسیار بزرگ روبه رو خواهند شد. این چیزی است که من به شما می گویم؛ مطمئن باشید.”

ترامپ در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: “فکر می کردید، ایرانی ها به خاطر توافق هسته ای از ایالات متحده تشکر می کنند و می گویند ما واقعا آمریکا دوست داریم؛ خیلی زیاد. دیدم که آن ها در عوض، جسور شدند. این اتفاق برای مدت زیادی ادامه نخواهد داشت.”»

۵۰۶

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *