ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تلاش مجلس نمایندگان آمریکا برای آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه قطعنامه‌ای که خواستار آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در ایران است را به اتفاق آرا به تصویب رساند.

بازخبر / مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه قطعنامه‌ای به تصویب رساند که خواستار آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در ایران است. این قطعنامه از حکومت ایران خواسته شهروندان آمریکایی که در ایران بازداشت شده‌اند را بدون قید و شرط آزاد کند.

پیش از این هم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه تهدید کرده بود ایران در صورت عدم اقدام برای آزادی برخی شهروندان آمریکایی با تبعات جدی و جدید مواجه خواهد شد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران این تهدیدات آمریکا را ناشی از ماهیت مداخله‌جویانه و خوی سلطه‌طلبی دولت آن کشور دانست و گفت: « صدور بیانیه‌های مداخله جویانه و تهدیدآمیز از سوی مقامات و نهادهای آمریکایی هیچ تاثیری در عزم و اراده سیستم قضایی کشور برای محاکمه و مجازات مرتکبین و ناقضین قوانین کشور و امنیت ملی ایران نخواهد داشت.»

افرادی که هیئت حاکم آمریکا خواستار آزادی آنها شده طبق س قوانین جمهوری اسلامی ایران دارای اتهاماتی هستند که طبق قانون به آنها رسیدگی می‌شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *