اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نمایش “مکبث زار ” تلفیقی از داستان های شکسپیر با فرهنگ های بومی ایرانی است

تهیه‌کننده نمایش “مکبث زار ” گفت: نمایش “تنها سگ اولی میداند چرا پارس می کند مکبث ” از چهارشنبه ۴ مرداد ماه تا ۱۳ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس به نمایش گذاشته می شود.

بازخبر / تهیه‌کننده نمایش “مکبث زار ” گفت: نمایش “تنها سگ اولی میداند چرا پارس می کند مکبث ” از چهارشنبه ۴ مرداد ماه تا ۱۳ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس به نمایش گذاشته می شود.

سیدمحمدبنی هاشمی درگفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، بیان کرد: هدف ما از اجرای نمایش “تنها سگ اولی میداند چرا پارس می کند مکبث ” این است که در هنر تئاتر حرفه ای کار کردن را به نمایش گذاریم تا دیگر گروه های نمایش نیز به این سمت روند و آثار حرفه ای تولید و به نمایش گذارند.

وی افزود: این نمایش به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از چهارشنبه ۴ مرداد ماه تا ۱۳ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس به نمایش گذاشته می شود.

بنی هاشمی تصریح کرد: داستان این نمایش تلفیقی از داستان های شکسپیر است که با فرهنگ های بومی ایرانی تلفیق یافته که در این نمایش لباس ها و ساز های بومی نشان دهنده این موضوع است.

وی بیان کرد: در این نمایش بخش‌هایی از آیین “زار ” در داستان اصلی تلفیق‌شده است که به جذابیت نمایش افزوده است.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: بسیاری از پوشش‌های مردانه و زنانه در این نمایش لباس‌های محلی هرمزگان است و سازهای به‌کاررفته در این نمایش نیز سازهای کوبه‌ای است که فضای موسیقیایی جنوب کشور را نشان می‌دهد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.mousika.ir نیز اقدام به تهیه بلیت به‌صورت اینترنتی کنند.

به گزارش ایسنا، محمد سایبانی، بهنام پانیزه، حسین اصیلی، الهام اسکندری و سارا شاهی در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *