ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ذبح طفل برای خنده و فروش ۲ هزار زن؛ نمونه‌ کوچکی از رذالت تکفیری‌ها

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور گفت: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از ۲ هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است.

بازخبر / سردار یعقوب سلیمانی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن اسلام بسیج عمومی شده‌اند، اظهار کرد: اگر فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود باید در همدان و کرمانشاه و داخل شهرهایمان با آنها می‌جنگیدیم و این موضوع را حادثه حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۷ خرداد امسال، به اثبات رساند.

وی افزود: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از ۲ هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور در پایان با بیان اینکه اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم نبود این امکان وجود داشت که وضعیت ما بهتر از سوریه نباشد، خاطرنشان کرد: عزت و امنیتی که شهدا به ما دادند را نباید فراموش کنیم و نباید از یاد ببریم که روزی در این کشور آمریکایی‌ها از ما حق توحش می‌گرفتند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *