آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون سازمان بنادر ایران:

تجهیز بنادر هرمزگان را به طور جدی دنبال می‌کنیم/ همکاری مطلوبی با کمیسیون عمران مجلس برای تحقق راهبردهای کلان دریایی کشور داریم

معاون سازمان بنادر ایران گفت: تجهیز بنادر هرمزگان و توسعه فازهای مختلف بنادر شهید رجایی و باهنر را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

بازخبر / منصور آرامی در بندرعباس اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی توسعه کشور، توسعه بنادر بخصوص بنادر جنوبی است چرا که عمده تبادلات اقتصادی کشور با جهان از طریق این بنادر صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که ارتقای توانمندی این بنادر در مقایسه با رقبای منطقه‌ای به مجموعه‌ای از اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بنادر کشور و سرمایه‌گذاری توأمان ملی و بخش خصوصی نیاز داشت، خاطر نشان کرد: این مهم با جدیت در دولت یازدهم پیگیری شده است و توانسته‌ایم در تمامی زمینه‌ها گام‌های خوبی برداریم.

معاون سازمان بنادر ایران ادامه داد: تجهیز بنادر کشور از جمله بنادر استان هرمزگان به شکل بسیار موثری توانسته بر فعالیت بنادر کشور تأثیر مستقیم و مثبت به جای بگذارد به طوری که اکنون حجم عملیات بندری در بنادر جنوبی کشور روند رو به رشدی دارد.

آرامی گفت: بندر چابهار و بندر شهید رجایی به عنوان دو بندر بزرگ جنوبی کشور در کانون تمرکز توسعه ظرفیت‌های بندری بوده و در عین حال سازمان بنادر همگام با سیاست‌های کلان وزارت راه و شهرسازی در زمینه توسعه محورهای مواصلاتی منتهی به بنادر نیز مشارکت کرده است و در قالب برنامه‌های مشترکی در کمیسیون عمران مجلس نیز بدنبال تکمیل مجموعه تصمیمات مشترکی هستیم که بر پایه برنامه‌های کلان توسعه‌ای کشور باشد.

وی تصریح کرد: در سفر اخیر کمیسیون عمران مجلس به استان هرمزگان ضمن بازدید از ظرفیت‌های فعلی، راه‌های توسعه بیش از پیش بنادر استان هرمزگان را نیز مورد بررسی قرار دادیم و در عین حال گزارشی جامع از سیاست‌های آتی توسعه‌ای این سازمان را ارائه کردیم که امیدواریم بتوانیم آنها را بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیگیری کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *