اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رویترز؛

هشدار جدی ترامپ به ایران/ ترامپ درصدد مجازات تهران

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از ایران خواسته تمامی شهروندان آمریکایی که “به طور ناعادلانه” در این کشور زندانی شده‎اند را فورا آزاد کند. در این بیانیه آمده آقای ترامپ در حال آماده کردن مجازات‌هایی علیه تهران است.

بازخبر / خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از ایران خواسته تمامی شهروندان آمریکایی که “به طور ناعادلانه” در این کشور زندانی شده‎اند را فورا آزاد کند. در این بیانیه آمده آقای ترامپ در حال آماده کردن مجازات‌هایی علیه تهران است.

این خبرگزاری افزود: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و دولت تحت امر او، تلاش‌های خود برای آزادکردن شهروندان ایالات متحده که به طور ناعادلانه‌ای در ایران زندانی‌اند را دو برابر کرده است. آمریکا هرگونه گروگان‌گیری و اقدام دولت‌ها برای گروگان‌گرفتن و زندانی کردن آمریکایی‌ها بدون دلیل محکمه‌پسند و طی روند مناسب قضایی را محکوم می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: نزدیک چهل سال است که ایران از گروگان‌گیری به عنوان یک راهکار سیاسی سود می‌برد، نمونه اخیر آن هم حکم ۱۰ ساله زندان برای ژیائو وانگ است. ایران مسئول حفظ سلامتی این شهروند ایالات متحده و سایر آمریکایی‌هایی زندانی دراین کشور است.

این تهدید در حالی است که اکثر روزنامه های و شبکه های آمریکایی مانند نیویورک تایمز و شبکه سی ان ان بعد از اعمال تحریم های جدید علیه ایران، این روش ترامپ را غلط دانسته و بیان داشتند که بازی جدید ترامپ با ایران می تواند خطرناک باشد.

سی ان ان نوشت: ادامه تنش میان آمریکا و ایران در نهایت موجب خواهد شد ایران توافق را برهم بزند و این به نفع هیچکس نیست.

روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی در این باره در روز جمعه نوشت: ترامپ هرکاری که می کند باید از ایجاد جنگ در منطقه جلوگیری کند. این روزنامه همچنین با صراحت بیان داشت که بسیاری از تهدیدات ترامپ علیه ایران توخالی است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *