ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رسانه‌های عربی خبر دادند؛

تنش دیپلماتیک با کویت/ اخراج ۱۵ دیپلمات ایرانی!

دو سال پیش کویت اعلام کرد یک گروهک را به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات در منطقه «العبدلی» این کشور بازداشت کرده و از آن زمان موج اتهامات علیه ایران و حزب الله در این رابطه آغاز شد.

بازخبر / الجزیره خبر داد که وزارت خارجه کویت سفیر ایران را فراخوانده تا موضوع کاهش تعداد دیپلمات‌های ایرانی در این کشور را را ابلاغ کند.

به نوشته فارس، دولت کویت این اقدام را به بهانه پرونده «گروهک العبدلی» انجام داده است؛ پرونده‌ای که کویت در آن ایران را به ارتباط با عناصر این گروهک متهم می‌کند.

اسکای نیوز در همین زمینه خبر داده است که کویت علاوه بر بر بستن دفتر رایزنی فرهنگی، همچنین «دفتر وابسته نظامی ایران» را بسته و «تعداد دیپلمات‌های ایرانی را از ۱۹ نفر به ۴ نفر کاهش داده است».

«محمد عبدالله المبارک الصباح» وزیر مشاور در امور نخست وزیری و وزیر اطلاع رسانی کویت اعلام کرد: تدابیر دیپلماتیک علیه دیپلمات‌های ایرانی در کویت انجام داده‌ایم.

گفتنی است دو سال پیش کویت اعلام کرد یک گروهک را به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات در منطقه «العبدلی» این کشور بازداشت کرده و از آن زمان موج اتهامات علیه ایران و حزب الله در این رابطه آغاز شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *