آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

آتش‌سوزی در بیمارستان حاجی آباد / ۲۰ بیمار در بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) حاجی آباد بستری بوده‌اند / ۳ بیمار به بندرعباس منتقل شدند

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آتش‌سوزی در بیمارستان حاجی آباد خبر داد و گفت: در پی آتش‌سوزی قسمتی از بیمارستان حاجی آباد هیچکدام از بیماران و پرسنل آسیبی ندیده‌اند.

بازخبر / حسین داوودی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس از آتش‌سوزی در بیمارستان حاجی آباد خبر داد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی و امدادی هم‌اکنون در حال اطفای حریق هستند.

وی ادامه داد: با مدیریت به‌موقع، تمامی بیماران از بیمارستان به درمانگاه منتقل شده‌اند و بیماران نیازمند به اقدامات درمانی تخصصی‌تر و ویژه به بندرعباس منتقل شدند.

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی هرمزگان در ادامه تصریخ کرد: علت حادثه در دست بررسی است و در این رابطه در بیمارستان ۳۲ تختخوابی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س)، ۲۰ بیمار بستری بوده‌اند که بجز سه بیمار که به‌دلیل نیاز به آی سی یو و سی سی یو به بیمارستان شهید محمدی بندرعیباس منتقل شده‌اند، مابقی به مرکز بهداشتی درمانی حاجی آباد منتقل و بستری شده‌اند.

داوودی در پایان خاطرنشان کرد: اتوبوس آمبولانس جهت ارجاع بیماران احتمالی به محل اعزام گردید و اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز در حال آماده‌باش است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *