ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

بلیت فروشی سوپرجام استارت خورد

سامانه بلیت فروشی برای دیدار سوپرجام ایران رسما آغاز به کار کرده و هواداران قادر خواهند بود با تهیه بلیت این دیدار در روز جمعه در استادیوم آزادی حاضر شوند.

بازخبر /  دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم نفت تهران و پرسپولیس بعنوان قهرمانان جام حذفی و لیگ برتر فصل گذشته، روز ۳۱ تیرماه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

سامانه بلیت فروشی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در فاصله ۴۸ ساعت مانده به این بازی، اقدام به صدور بلیت‌های این بازی کرده و هواداران دو تیم قادر خواهند بود با ورود به سایت سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال اقدام به تهیه مجوز حضور در استادیوم در سکوهای مورد علاقه خود کنند.

برانکو ایوانکوویچ که با حضور شاگردانش در اردوی اوکراین به دنبال دستیابی به اولین جام فصل است باید در این دیدار برابر علی کریمی قرار گیرد که در اولین تجربه رسمی خود می‌تواند با نفت تهران در این رقابت عنوان بزرگی را نصیب خود کند. نفت تهران علیرغم مشکلاتی که طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته با جذب بازیکنان مدنظر خود آماده این دیدار بزرگ شده و باید دید تقابل جالب توجه علی کریمی به عنوان مرد محبوب پرسپولیسی‌ها که اینبار علیه آنهاست چه نتیجه‌ای به ثبت خواهد رسید و اولین جام فصل هفدهم به کدام تیم می‌رسد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *