آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
پایگاه صهیونیستی؛

هشدار به ایران/ حمله به اهداف ایرانی با موفقیت انجام شد!

«اسرائیل چندین بار اهداف ایرانی را در سوریه مورد حمله قرار داده است؛ این اهداف شامل محوله های تسلیحاتی در حال ارسال برای حزب الله لبنان بوده است…»

بازخبر / پایگاه صهیونیستی “دبکا فایل” (Debka File)، با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات  اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با ایران پرداخته است.

نتانیاهو با سفر به «بوداپست» پایتخت مجارستان، با «ویکتور اوربان» همتای مجاری خود دیدار و در نشست خبری مشترک شرکت کرده است.

در این گزارش آمده است:
«بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه در سفر خود به “بوداپست” اعلام کرد که اسرائیل چندین بار اهداف ایرانی را در سوریه مورد حمله قرار داده است؛ این اهداف شامل محوله های تسلیحاتی در حال ارسال برای حزب الله لبنان بوده است.

به گفته نتانیاهو او پیش از این اعلام کرده است که در صورت مشاهده تسلیحاتی که برای حزب الله فرستاده می شود آن ها را هدف خواهد گرفت و این اتفاق بارها افتاده است.»

در حالی که گسترش نفوذ ایران در سوریه و احتمال راه اندازی پایگاه های هوایی و دریایی تحت کنترل ایران در این کشور، موجب هراس سران رژیم صهیونیستی شده است، اظهار نظرهای مختلفی در رابطه با این موضوع از سوی صهیونیست ها مطرح می شود.

جنرال بازنشسته یاکوف امیدرور، مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” (Jpost)، به این موضوع اشاره کرده و عنوان می کند:
«ممکن است اسرائیل مجبور شود برای جلوگیری از تاسیس پایگاه های دائمی توسط ایران و حزب الله در سوریه، از اقدامات نظامی استفاده نماید.

این اظهارات یک روز پس از آن صورت گرفت که بینامین نتانیاهو اعلام کرده بود اسرائیل با توافق آتش بس اخیر سوریه  مخالف است چرا که موجب دائمی شدن حضور نظامی ایران در سوریه خواهد شد.»

گفتنی است پایگاه یورونیوز (Euronews)، نیز با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات نتانیاهو در مجارستان پرداخته و از پخش ناخواسته اظهارات نتانیاهو توسط میکروفونی که قرار بوده خاموش باشد، خبر داده است.

در این گزارش آمده است:
«دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با برخی رهبران اروپای شرقی در بوداپست، پایتخت مجارستان، در پشت درهای بسته انجام شد اما ظاهرا هنگام اظهار نظر درباره ایران، اروپا و دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا میکرفون آقای نتانیاهو خاموش نبود و بخشی از صحبت‌های وی در محل برگزاری کنفرانس خبری پخش شد.

نیروهای امنیتی به محض اینکه متوجه ماجرا شدند میکروفون آقای نتانیاهو را قطع کردند، با این وجود خبرنگاران حاضر در محل بخش‌هایی از سخنان او را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند.

نتانیاهو در این سخنان ایران را یک “تهدید برای منطقه” خواند و از همکاری میان تهران و حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرد.

نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش دولت قبلی ایالات متحده را مورد انتقاد قرار داد و گفت که در دوران ریاست جمهوری اوباما “اسرائیل با آمریکا مشکلات زیادی داشت” وی اما افزود “اکنون این مشکلات رفع شده‌اند” و آمریکا حضور “تازه‌ای” در منطقه (سوریه و خاورمیانه) دارد و “بیشتر بمباران می کند و این اتفاق مثبتی است.”»

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *