آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پرسپولیس تیم علی کریمی را دست کم نگیرد

درخشان گفت: پرسپولیس نباید حریفش را دستکم بگیرد. شرایط تیم نفت خاص است اما قطعا پرسپولیس می‌داند که انگیزه بازیکنان تیم نفت در این بازی خیلی زیاد است و انگیزه بازیکنان آنها بالاتر از بازیکنان پرسپولیس است زیرا آنها می‌خواهند توانایی‌هایی‌شان را اثبات کنند.

بازخبر / حمید درخشان در مورد دیدار سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران که روز جمعه قرار است برگزار شود، گفت: پرسپولیس نباید حریفش را دستکم بگیرد. شرایط تیم نفت خاص است اما قطعا پرسپولیس می‌داند که انگیزه بازیکنان تیمنفت در این بازی خیلی زیاد است و انگیزه بازیکنان آنها بالاتر از بازیکنان پرسپولیس است زیرا آنها می‌خواهند توانایی‌هایی‌شان را اثبات کنند.

وی در مورد اینکه اولین مربیگری علی کریمی مقابل پرسپولیس رقم خورده، اظهار داشت: امیدوارم تجربه خوبی برای کریمی باشد. تقابل با پرسپولیس در اولین مربیگری کار سختی است. او می‌داند که مقابل تیم بزرگی باید تیم نفت را هدایت کند و برای علی کریمی در لباس مربیگری هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد تقابل علی کریمی به عنوان مربی با هواداران پرسپولیس عنوان کرد: فلسفه مربیگری با فلسفه بازیکنی متفاوت است و این دو مقوله کاملا جدا از یکدیگر است و بحث‌های هواداری هم متفاوت است.

درخشان درمورد اینکه می‌توان پرسپولیس را قهرمان سوپرجام دانست گفت: نباید پرسپولیس خود را قهرمان بداند. حریف پرسپولیس هزار برابر انگیزه‌اش زیادتر از سرخپوشان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *