ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جباری مصدوم هم نیست/ مشکل خاصی برای کنار گذاشتن ۳ بازیکن نداریم!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس و استقلال تیم‌های محبوب ایران هستند و ما هم برای حریف‌مان کری نمی‌خوانیم.

بازخبر / نصرالله عبداللهی درباره شرایط فعلی این تیم و اردویی که این تیم در ارمنستان برگزار کرد، اظهار داشت: ما اردوی بسیار خوبی را در ارمنستان برپا کردیم و کادر فنی توانست به خواسته‌هایش دست پیدا کند. بازی‌های تدارکاتی هم به بازیکنان و کادر فنی کمک کرد و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما دو روز در تهران استراحت می‌کنیم و به امید خدا خودمان را آماده می‌کنیم تا روز پنجشنبه به آلمان سفر کنیم و در یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.

وی با اشاره به حساسیت‌های دربی و اینکه آیا آنها برای پرسپولیس کری می‌خوانند یا خیر، گفت: به‌هر حال دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و این بازی هم در قالب یک دیدار دوستانه در آلمان برگزار می‌شود که می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. پرسپولیس و استقلال تیم‌های محبوب ایران هستند و ما هم برای حریف‌مان کری نمی‌خوانیم. سعی می‌کنیم یک بازی خوب انجام دهیم و به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. طبیعتاً هر دو تیم می‌توانند از این بازی استفاده کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری و شایعه مصدومیت او گفت: جباری مشکل خاصی ندارد و مصدوم هم نیست. او کار خودش را انجام می‌دهد و خوشبختانه شرایط خوبی دارد. به‌هر حال بعضی از بازیکنان طبق تشخیص کادر فنی کمتر یا بیشتر تمرین می‌کنند تا همه در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

عبداللهی درمورد بحث اضافه شدن رابسون و اینکه با این شرایط باید سه بازیکن از استقلال کنار گذاشته شوند، گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و کادر فنی درمورد بازیکنانی که کنار گذاشته می‌شوند بهترین تصمیم را خواهد گرفت. به هر حال حضور رابسون هم می‌تواند به تیم ما کمک کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *