چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

افشاگری وحید امیری از پشت پرده یک تخلف بزرگ

وینگر ملی‌پوش پرسپولیس از بازگشت مهدی طارمی به این تیم ابراز خوشحالی می‌کند و در خصوص مسائل مربوط به پیشنهادات خارجی و شرایط خودش نیز به صحبت پرداخت.

بازخبر /وحید امیری، وینگر شماره ۱۹ و ملی‌پوش پرسپولیس این روزها در اردوی اوکراین مشغول مداوای مصدومیت خود است تا بتواند شروعی موفق در ترکیب این تیم در فصل هفدهم داشته باشد. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مسائل مربوط به رد پیشنهادات خارجی‌اش، بازگشت مهدی طارمی، پست مورد علاقه و بی اعتنایی نفت تهران به مطالباتش صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

 

آخرین وضعیت مصدومیت
از روز اولی که به اوکراین آمدم کمرم درد گرفت و نتوانستم تمرین کنم، بعد از اینکه MRI گرفتم مشخص شد به دیسک کمرم فشار آمده و گفتند تمرین نکنم و اکنون شرایط بهتر شده و امیدوارم طی روزهای آینده به تیم اضافه شوم.

 

شرایط اردوی اوکراین
شرایط اردو خدا را شکر خوب است. هم کمپ و امکانات خوب است و خودمان را مهیا می‌کنیم برای فصل سخت و حساسی که در پیش داریم و به نظرم شرایط برای قدرتمنمایی در فصل آینده کاملا مهیا باشد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

 

بازگشت طارمی و حضور در پست وینگر
اینکه من در فصل آینده در پست وینگر به میدان می‌روم چیزی است که رسانه‌ها نوشتند اما من طی صحبت‌هایی که با آقای برانکو داشتم در این خصوص به جمع بندی رسیدم. من بیشتر نه بابت اینکه حضور مهدی طارمی و منشا باعث می‌شود به پست میانی و وینگر نزدیک شوم که بابت این از بازگشت طارمی خوشحالم که او بهترین فوروارد کشورمان است و اگر در تیم باشد می‌تواند کمک کند و وزنه بزرگی برای تیم ما خواهد بود.

 

دلیل رد پیشنهادات خارجی
من با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد داشتم و واقعیت این است که دوست داشتم آرامش داشته باشم و به همین دلیل قرارداد دوساله بستم. دوست دارم تمام تلاشم را کنم و قدرتم را به کار گیرم که بتوانیم به مراحل بالاتر در آسیا نیز برسیم و موفقیت‌های بزرگتری کسب کنیم.

ترسی از خریدهای میلیاردی حریفان نداریم
درست است که تیم‌های رقیب ما در آسیا هزینه بالایی کردند اما ما از قدرت بالایی برخوردار هستیم. اگر دقت کرده باشید ۴ حریف قبلی ما نیز در این رقابت‌ها از نظر هزینه تیمی خیلی خیلی جلوتر از ما بودند و قابل مقایسه نبودند. الریان، الوحده، الهلال و الوحده تیم هایی بودند که بازیکنان میلیاردی و هر کدام اندازه بودجه یک سال پرسپولیس هزینه کرده بودند و ما توانستیم مقابل آنها موفق باشیم. برای ما مهم تیم خودمان است و ما با تلاش و کیفیتی که داریم موفق می‌شویم حریفان را شکست دهیم.

 

خریدهای جدید و انتظار صعود از یک چهارم آسیا
بالاخره هم آقای سیامک نعمتی، هم گادوین منشا و هم شایان مصلح و دیگر خریدهای جوان و موفق و باکیفیتی که گرفته‌ایم از شایستگی بالایی برخوردار هستند. امیدوارم بتوانیم سال باشکوهی را رقم بزنیم و در کنار هواداران‌مان به روزهای خوب خودمان ادامه دهیم. در کنار هواداران هر چیزی امکان‌پذیر است و تنها بدشانسی ما این است که دیدار برابر الاهلی آنها را در کنار خودمان نداریم اما می‌دانیم هر ثانیه نبض آنها با ما در زمین می‌زند و با این انرژی بزرگ قادر خواهیم بود به اتفاقات بزرگی دست پیدا کنیم و به موفقیت برسیم.

 

بدون اطلاع من قراردادم را سه ساله کردند با مبلغ ناچیز!
اول اینکه بگویم ما سه سال در نفت تهران زحمت کشیدیم و با کمترین دستمزد و حداقل امکانات به موفقیت رسیدیم. وقتی به تیم ملی رسیدیم کسی باور نمی‌کرد که مبلغ قراردادم این میزان باشد. نفت اما کمکی در حق ما نکرد و یادم است قراردادم ۱۴۹ میلیون تومان بود و بدون اینکه به ما بگویند آن را سه ساله بستند! ااین اولین مشکلی بود که در نفت برایم به وجود آوردند، سالی که ۲۸ سالم بود کاری کردند که نتوانم پولی بگیرم. ای کاش ثمره تلاشی که کردیم، منظور تلاش بازیکنان و کادرفنی است نه کس دیگر و کسانی که وعده‌هایی دادند و ما را سرگردان کردند.

 

جان مان را برای نفت گذاشتیم اما…
اینقدر که ما ناراحت هستیم. من، بیرانوند، سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا که هنوز قرارداد ۴ – ۵ سال پیش خود را نگرفتند ناراحت هستیم. چرا ما که با یک پرش یا ضربه امکان دارد فوتبال‌مان تمام شود، چرا کسی اینها را نمی‌بیند، چرا فدراسیون فوتبال و وزارت نفت و شرکت بهنام پیشرو، راست و حسینی به ما نمی گویند تا دیگر مزاحم آنها نشویم. آقایان راست و حسینی حرف نمی‌زنند و تکلیف مان را روشن نمی‌کنند. اصلا نمی‌دانیم در این مملکت بین این سه ارگان چه اتفاقی می‌افتد. وزارت نفت یا فدراسیون بیاید بگوید ما زورمان نمی‌رسد و ما ناراحت نمی‌شویم اما ما هنوز نمی‌دانیم تکلیف ما چیست. چرا آقای عزتی که جوانی و همه چیز خود را در نفت گذاشته و سوخت، آقای حمدی نژاد و دیگران باید اینگونه پاسخ زحمت خود را بگیرند. حق گرفتنی است اما اینگونه است؟ ما هر چی که داریم از نفت داریم اما نفت هم با توجه به اینکه ما جان مان را برای آن گذاشتیم برای ما می‌گذارد؟ من شرمنده‌ام که ما این صداقت که در رفتار و تلاش و وجودمان گذاشتیم هیچ وقت آن را ندیدیم با ما شود. الان بعد از دو سال هیچ اعتنایی به درخواست ما نمی‌شود. ما مگر چیز زیادی از آنها می‌خواهیم؟ هیچ کدام نگفتند حداقل بیایید بنشینیم و حرف بزنیم.

 

با هر ضربه امکان دارد فوتبال‌مان تمام شود
من خاضعانه از آقای تاج، آقای بهاروند و کلیه اعضای فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع تقاضا می‌کنم که حق مان را از نفت بگیرند و ساکت نباشند. ما باید به کجا داد و بیداد داشته باشیم که حق مان را بدهند. فوتبالیست با هر ضربه و اتفاقی امکان دارد فوتبالش تمام شود و نابود شود و چرا باید حق مان نادیده گرفته شود و اینگونه برخورد کنند؟

 

تا قیامت هم باشد دنبال طلب خودمان خواهیم بود چون صادق نیستند
آقایان گفتند یک چک ۱۵ میلیاردی شرکت بهنام پیشرو باشگاه گذاشته تا هر زمان که این شرکت طلب‌ها را پرداخت نکرد آن را اجرا بگذارند، ولی غافل از اینکه این کذب و دروغ بود. بهنام پیشرو هیچ وقت طلب‌ها را نداد و این چک هم اجرایی نشد. کاش همان روز اول صادقانه همه چیز را به ما می‌گفتند و به خدا قسم هیچ کدام از ما و خصوصا من اصلا پی این ماجرا و طلب را نمی‌گرفتم. ولی با این تفاسیر و بعد از اینکه بعد از دوسال هیچ کس صحبتی با ما نداشته تا آخرین لحظه من، سیدجلال، کمال کامیابی نیا، بیرانوند و اعضای سابق نفت دنبال حق خودمان خواهیم بود و پا پس نمی‌کشیم.

 

قصد شکایت به مراجع قضایی را ندارم اما…
چه به خاطر تیم ملی و چه به خاطر پرسپولیس صحبت نمی‌کردیم. چون وقتی تعهد داریم باید تعهدمان را اجرایی کنیم ولی الان دوست داریم آنها نیز به ما کمک کنند. من نمی‌خواهم به جایی شکایت کنم و از فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع می‌خواهم تکلیف ما را هر چه سریعتر مشخص کند.

 

اهل قول دادن نیستم اما موفق و سربلند می‌شویم
من زیاد اهل قول دادن نیستم اما همیشه تلاش کردیم از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم. الان هم تلاش می کنیم تا پا پس نکشیم و به موفقیت‌های بزرگی داشته باشیم. ما این فصل بازی‌های فشرده‌ای پیش‌رو داریم و باید در لیگ برتر، آسیا، جام حذفی و سوپرجام حاضر شویم و امیدوارم شرمنده هواداران نشویم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *