چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

موشک های دوربرد ایران در سوریه/ روسیه و کره‌شمالی وارد بازی شدند

«بر اساس گزارش ها، بشار اسد نیز اخیرا از این کارخانه ایرانی بازدید به عمل آورده و با کارشناسان تسلیحاتی ایرانی و سوری دیدار کرده است…»

بازخبر /پایگاه آمریکایی “واشنگتن فری بیکن” (Washington Free Beacon)، با انتشار گزارشی تحت عنوان “ایران در حال ساخت موشک های بالستیک دوربرد در سوریه است” به گمانه زنی در این رابطه پرداخته است.

در این گزارش آمده است:
«گفته شده است که ایران به دنبال ساخت موشک های دوربرد در یکی از کارخانه های تسلیحاتی سوریه است. بر اساس برخی گزارشات محلی، روسیه و کره شمالی نیز در پیشبرد این اقدام همکاری دارند.

برخی رسانه های متعلق به معارضان سوری اخیرا به انتشار گزارشاتی در این رابطه پرداخته و تصاویری از این کارخانه تسلیحاتی که ادعا شده است تحت کنترل مستقیم ایران قرار دارد را منتشر کرده اند.

پیش از این نیز گزارشاتی در رابطه با ساخت تاسیسات فناوری موشک های بالستیک پیشرفته در سوریه توسط ایران به درخواست بشار اسد، رئیس جمهور این کشور، منتشر شده بود که گزارشات جدید تاکیدی بر آن ها است.

بر اساس گزارش ها، بشار اسد نیز اخیرا از این کارخانه ایرانی بازدید به عمل آورده و با کارشناسان تسلیحاتی ایرانی و سوری دیدار کرده است.»

پسندیدم(5)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *