ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در گفتگو با کامرسانت؛

وزیر جنگ اسرائیل: نباید اثری از ایران در جنوب سوریه باشد!

لیبرمن: «ایران امروز کل سوریه از جمله جنوب را به «سرپُل» علیه اسرائیل تبدیل کرده است. ما آماده تسلیم در برابر این موضوع نیستیم.»

بازخبر / «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد کارشناسان روسی، آمریکایی و اسرائیلی در «وین» درباره مناطق کاهش تنش در جنوب غرب سوریه بحث و گفتگو خواهند کرد.

وی به روزنامه روسی «کامرسانت» گفت: ما موافق تلاش‌ها برای آرام کردن وضعیت در تمام اراضی سوریه هستیم. طبیعتا ارزیابی همراه با جزئیات بیشتر در جنوب این کشور هنوز زود است، زیرا در این مرحله جزئیات دقیق و مفصلی نداریم و خوب است که این موضوع در نشست تیم‌های اسرائیلی، روسی و آمریکایی در وین توضیح داده شود.

لیبرمن در ادامه مدعی شد: ایران امروز کل سوریه از جمله جنوب را به «سرپل» علیه اسرائیل تبدیل کرده است. ما آماده تسلیم در برابر این موضوع نیستیم و به همین دلیل تلاش می‌کنیم اثری از آن‌ها در این منطقه نباشد و این یکی از شروط اصلی است که ما بر آن اصرار داریم.

به نوشته فارس، در اصطلاح نظامی، سرپل به منطقه‌ای با فاصلۀ نسبتاً زیاد از کناره رود در اراضی دشمن یا دشمن بالقوه گفته می‌شود که‌ پس از تسخیر، عبور سربازان و تجهیزات را تسهیل می‌کند و نیز نقش پایگاهی را دارد که از آنجا می‌توان عملیات آفندی را تداوم بخشید یا از اراضی کلیدی در پشت سر حفاظت کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *