اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عشق جوان مصری به دختر ثروتمندترین مرد جهان!

رسانه ها از ارتباط یک جوان مصری با جنیفر گیتس، دختر بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان خبر می دهند، ارتباطی که گمانه زنی های آن از حضور این دو در کنار هم در چندین مراسم و همچنین حضور این جوان مصری در میان خانواده گیتس بوده است.

بازخبر /رسانه ها از ارتباط یک جوان مصری با جنیفر گیتس، دختر بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان خبر می دهند، ارتباطی که گمانه زنی های آن از حضور این دو در کنار هم در چندین مراسم و همچنین حضور این جوان مصری در میان خانواده گیتس بوده است.

روزنامه پاریزین فرانسه نوشت که قلب دختر بیل گیتس درگیر یک جوان مصری شده است. این روزنامه جزئیات بیشتری درباره زندگی این جوان مصری که نائل نصار نام دارد عنوان نکرده است.

به نوشته این روزنامه جنیفر گیتس در مسابقات اسب سواری پاریس مشارکت دارد و این جوان مصری نیز وی را همراهی می کند و هردو در حضور پدر جنیفر با یکدیگر دیدار می کنند.

این روزنامه نوشت که جنیفر ۲۱ ساله با وجود اینکه دختر ثروتمندترین مرد جهان است اما دختر مستقلی است.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که این جوان مصری ۲۶ سال سن دارد و از پدر و مادری مصری به دنیا آمده است و دوران کودکی خود را در کویت گذرانده است.

پس از آنکه خانواده این جوان مصری در سال ۲۰۰۹ به کالیفرنیای آمریکا منتقل شدند وی به اسب سواری علاقه مند شد و در بسیاری از مسابقات اسب سواری شرکت کرد.

وی در داشنگاه استانفورد  اقتصاد می خواند و در کنار عربی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط است.

روزنامه فرانسوی می نویسد که عشق به اسب سواری این دو جوان را به هم نزدیک کرده است و به زودی آنها ارتباط خود را رسما اعلام خواهند کرد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *