اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

خطر مرگ از بیخ گوش علیرضا جهانبخش گذشت

در حالی پرواز تهران به مقصد آمستردام با اتفاقی هولناک روبرو شد که علیرضا جهانبخش یکی از مسافران این هواپیما بود.

بازخبر /علیرضا جهانبخش ستاره ملی پوش کشورمان که بعد از بازی ایران و ازبکستان در زادگاهش به سر می برد دیروز برای سفر به هلند کشور را ترک کرد.

با اینحال پرواز تهران- آمستردام با اتفاقی هولناک همراه بود که این حادثه می توانست تبدیل به فاجعه ای دراماتیک برای فوتبال ایران شود.

هنوز زمان زیادی از پرواز هواپیمای مذکور نگذشته بود که خلبان متوجه شد یکی از بال های هواپیما دچار آتش سوزی شده است. البته این تمام ماجرا نبود و لحظاتی بعد چرخ جلو هم ترکید تا هواپیمای بوئینگ عظیم الجثه در وضعیت اضطراری قرار بگیرد.

در این بین مهمانداران شروع به آرام کردن مسافران کردند اما دقایقی بعد خلبان ماهر این پرواز موفق شد با درایت تمام، هواپیما را با یک بال روی باند فرودگاه امام برگرداند تا خطر بزرگی از بیخ گوش مسافران این پرواز و ستاره فوتبال ایران بگذرد.

امیر هاشمی مقدم مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش در خصوص این اتفاق، گفت: خداراشکر حال علیرضا خوب است و جای نگرانی نیست. همه چیز به خیر گذشت و علیرضا هم در حال حاضر در اردوی آلکمار است تا همراه این تیم به اسپانیا برود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *