اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

با حضور وزیر نیرو ۳ طرح عمرانی در هرمزگان فردا به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با حضور وزیر نیرو فردا در هرمزگان ۳ طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بازخبر /  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با حضور وزیر نیرو فردا در هرمزگان ۳ طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عباس شیرخانلو اظهار کرد: ۳ طرح عمرانی با حضور وزیر نیرو فردا در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح‌ها خط انتقال آب اضطراری از سد شمیل و نیان به بندرعباس، پست برق ۲۳۰ کیلوولت جگدان و آب‌رسانی روستایی مجتمع سهران در شهرستان بشاگرد است.

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۸۳ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اجرای طرح شبکه اصلی توزیع آب دشت شمیل و طرح شبکه اصلی آبیاری و زهکشی اراضی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری شمال دشت میناب با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار فردا بعدازظهر با حضور وزیر نیرو آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بازدید از تصفیه‌خانه آب بندرعباس، مجتمع آب‌رسانی سهران و تأسیسات آب و فاضلاب خمینی‌شهر شهرستان بشاگرد از برنامه‌های دیگر سفر یک‌روزه وزیر نیرو به بندرعباس است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *