ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کریمی قدوسی:

طرح مقابله با اقدامات آمریکا پاسخگوی تشدید تحریم های آمریکا نیست

جواد کریمی قدوسی با اشاره به تهیه طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا» در مجلس گفت: ظاهرا این طرح به مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی ارجاع شد که نمایندگان از این موضوع گله داشتند و در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ناراحتی و گله خود را بیان کردند.

بازخبر /  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان از ارجاع طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا» به مرکز پژوهشهای مجلس گله مند هستند، گفت: این طرح پاسخگوی تشدید تحریمهای آمریکا نیست و طرحی برای مقابله جدی با اقدامات آمریکا محسوب نمی شود.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به تهیه طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا» در مجلس گفت: ظاهرا این طرح به مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی ارجاع شد که نمایندگان از این موضوع گله داشتند و در جلسه کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ناراحتی و گله خود را بیان کردند.

وی با اشاره به محتوای این طرح و اینکه چقدر در خصوص اقدامات آمریکا می تواند بازدارنده باشد،گفت: این طرح پاسخگوی تشدید تحریمهای آمریکا نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  افزود: این طرح به موضوع تشدید تحریمهای آمریکا و نحوه مقابله با آن اشاره ای ندارد و فقط بر نظارت بر برجام اشاره دارد و می گوید باید نظارت شود.

کریمی قدوسی تاکید کرد: این طرح هیچ ضمانت اجرا ندارد و طرحی برای مقابله جدی با اقدامات آمریکا محسوب نمی شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس خواستار ارجاع این طرح به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بودند تا آنرا با کارکارشناسی پخته تر کنند.

حمیدرضاحاجی بابایی نماینده همدان در مجلس هم در خصوص این طرح گفته بود که این طرح مانند شانه کردن موهای ترامپ است و وی را ناراحت نمی کند و ما آنرا امضا نمی کنیم.

گفته می شود طرح مذکور دارای ۲۳ ماده است و به فعالیت‌های تروریستی، حمایت از تروریسم و ضد حقوق بشر آمریکا اشاره دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *