ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

واورینکا با شکست جوکوویچ قهرمان آخرین گرند اسلم سال شد

تنیسور سوییسی با شکست مرد شماره یک جهان به عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس اپن آمریکا رسید.

بازخبر ، تنیسور سوییسی با شکست مرد شماره یک جهان به عنوان قهرمانی در مسابقات تنیس اپن آمریکا رسید.

دیدار نهایی مسابقات تنیس اپن آمریکا در بخش مردان بین نواک جوکوویچ و استن واورینکا برگزار شد. مرد شماره یک جهان و تنیسور شماره سه جهان برابر هم قرار گرفتند و دیداری تماشایی را به نمایش گذاشتند؛ دیداری که با پیروزی سه بر یک واورینکا به پایان رسید و منجر به قهرمانی وی در این رقابت‌ها شد.

نخستین امتیاز بازی به جوکوویچ رسید. او شروع خوبی داشت و توانست سه گیم پیاپی را از آن خود کند. واورینکا سوییسی سپس یک گیم به دست آورد اما در ادامه چهار بر یک از حریف صربستانی خود عقب افتاد. مرد شماره سه جهان زمانی که ست نخست پنج بر دو پیش می‌رفت، بازی را به تساوی رساند. جوکوویچ که با بازی فوق‌العاده حریف رو به رو شد، بلاخره توانست گیم ششم را به نفع خود به پایان برساند اما باز هم بازی به تساوی رسید. در گیم پایانی جوکوویچ به راحتی پیروز شد و ست نخست را به نام خود ثبت کرد.

در ست دوم واورینکا در گیم نخست پیروز شد اما مرد شماره یک جهان خیلی سریع جبران کرد اما با این حال، سه گیم پیاپی را از دست داد. تنیسور صربستانی چند امتیاز را با خطاهای خود تقدیم واورینکا کرد و در ادامه بازی را به تساوی چهار بر چهار رساند اما در نهایت شش بر چهار شکست خورد تا دو تنیسور یک بر یک برابر شوند.

رقابت نزدیک دو تنیسور در ست سوم نیز ادامه داشت. با وجود این که واورینکا سه گیم نخست را برد اما جوکوویچ جبران کرد و بازی سه بر سه در ست سوم مساوی شد. خستگی در چهره مرد شماره یک جهان دیده می‌شد اما تا گیم پنجم رقابتی پایاپای با حریف سوییسی خود داشت. واورینکا فرصت را از دست نداد و دو گیم دیگر را به نفع خود به پایان رساند تا دو بر یک پیش بیفتد.

ست چهارم نیز با برتری واورینکا آغاز شد و سه گیم ابتدایی به نام تنیسور سوییسی ثبت شد. جوکوویچ در گیم چهارم پیروز شد اما دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه انگشتان پا شد. این موضوع باعث شد بازی برای مدتی متوقف شود.

مرد شماره یک جهان گیم بعد را نیز واگذار کرد. علاوه بر خستگی، مشکل جسمانی نیز بر بازی تنیسور صربستانی تأثیر گذاشت. او که در سه بازی با آسیب‌دیدگی حریفانش به دور بعد صعود کرده بود، اکنون خود دچار چنین مشکلی شد. با این شرایط، وی در گیم بعد پیروز شد اما در ادامه واورینکا پنجمین گیم را به دست آورد. بازی باز هم به خاطر مشکل جسمانی جوکوویچ برای دقایقی متوقف شد. این توقف به نفع او تمام شد و نتیجه را پنج بر سه کرد اما واورینکا گیم ششم را به نفع خود به پایان رساند تا آخرین قهرمان گرند اسلم سال ۲۰۱۶ لقب گیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *