آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
گزارش VOA؛

لفاظی‌های ضدایرانی ترامپ در ورشو

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از سفر اردیبهشت ماه خود به عربستان یاد کرد و گفت: یکی از نکات مهم نشست آمریکا و کشورهای اسلامی، قطع کمک مالی دولت‌ها به تروریست‌ها بود.

بازخبر / رئیس جمهور آمریکا از جامعه بین المللی خواست به کره شمالی نشان دهند رفتار تهدیدآمیز آن کشور عواقب بدی خواهد داشت.

به گزارش صدای آمریکا، دونالد ترامپ در اولین سخنرانی عمومی در خاک اروپا که امروز در ورشو ایراد شد، گفت: وظیفه جامعه جهانی نه تنها شکست تروریسم، بلکه مهار قاطع برنامه موشک بالستیک کره شمالی است.

وی به کره شمالی هشدار داد در صورت ادامه برنامه موشکی خود با عواقب شدید روبرو خواهد شد.

ترامپ در سخنرانی خود در میدان اصلی شهر ورشو، وعده داد که واشنگتن اتکای کشورهای اروپای میانه را به دریافت انرژی از روسیه منتفی کند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا همچنین به‌رغم اینکه بار دیگر پرداخت سهم عادلانه اعضای ناتو در این پیمان نظامی را خواستار شد، اما گفت که کشورش به اجرای بند پنجم منشور ناتو که همان دفاع از اعضاست، قویا پایبند می‌باشد.

دونالد ترامپ در این سخنرانی به روسیه و ایران هم اشاره کرد و گفت: از روسیه و ایران می‌خواهیم که حمایت از بشار اسد را پایان بدهند.

وی ادامه داد: از ایران نیز می‌خواهیم که دست از رفتارهای تنش زا بردارد و به جمع کشورهای مسؤول بپیوندد!

او گفت: شاهد حملات تروریستی یکی پس از دیگری بوده‌ایم، اما این روند را متوقف خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از سفر اردیبهشت ماه خود به عربستان یاد کرد و گفت: یکی از نکات مهم نشست آمریکا و کشورهای اسلامی، قطع کمک مالی دولت‌ها به تروریست‌ها بود. ما با تروریسم افراطی اسلامگرا مواجهیم و درهای آمریکا را به روی آن‌ها می‌بندیم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *