ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیر کل پزشکی قانونی خراسان‌شمالی:

اظهار نظر علمی درباره علت فوت سه کودک نیاز به انجام آزمایشات دقیق دارد

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: اظهار نظر علمی و تخصصی در خصوص علت فوت این سه کودک نیاز به انجام آزمایشات دقیق و اظهار نظر کمیته تشخیص علت فوت دارد.

بازخبر / به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان شمالی، دکتر بابک سلحشور افزود: تعیین علت فوت مرگ‌های غیر طبیعی صرفا به عهده پزشکی قانونی است.

وی با اشاره به اعلام خبر قتل سه کودک، سه، شش و هشت ساله در شهرستان مانه و سلمقان و انتشار برخی اظهار نظرها و انتشار آن در فضای رسانه‌ای و مجازی ادامه داد: تعیین علت فوت، تشخیص زمان فوت و تشخیص جنون احتمالی متهم یا متهمین در زمان ارتکاب بزه، کار کارشناسان پزشکی قانونی است که نیازمند بررسی‌های تخصصی، علمی و کارشناسی است و نتیجه آن فقط به مراجع قضایی اعلام می شود.

سلحشور اظهار کرد: اظهار نظر غیر علمی و غیر کارشناسی می‌تواند منجر به سوء برداشت‌های متفاوت در جامعه شود.

وی در خصوص جنون احتمالی در هنگام بزه گفت: تشخیص جنون فرایندی بسیار حساس، پیچیده و طولانی است و نیاز به انجام مصاحبه های تخصصی روانپزشکی با فرد دارد.

این مقام مسئول ضمن تکذیب هرگونه اظهار نظر غیرکارشناسی در خصوص علت فوت نامبردگان و جنون احتمالی متهم افزود: پس از انجام بررسی های کارشناسی نتیجه از طریق پزشکی قانونی استان به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

پیش از فرمانده انتظامی خراسان شمالی از قتل سه فرزند به دست مادرشان در شهرستان مانه و سملقان خبر داده و گفته بود:مادری ۲۹ ساله در شهرستان مانه و سملقان براثر جنون لحظه‌ای، سه فرزند خود را کشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *