ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

احتمالات ترکیب هیأت مدیره آینده سرخ‌پوشان/ گرشاسبی در پرسپولیس ماندنی است؟

حضور یکی از اعضای فعلی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در سفارت آلمان جهت اخذ ویزای شین‌گن برای سفر به این کشور این فرضیه را قوت بخشید که او در هیأت مدیره آینده پرسپولیس حضور خواهد داشت.

بازخبر /  بعد از اینکه چندین و چند بار اعلام نام اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به تعویق افتاده در آخرین وعده محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان شد که تا آخر این هفته یا نهایتاً ابتدای هفته آینده نام اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام شود. این در حالی است که تا لحظه انتشار این خبر به این وعده جامه عمل پوشانده نشده است.

در خصوص تعداد اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت از ۵ یا ۷ نفر به میان آمده که هنوز تعداد دقیق آن مشخص نیست اما طبق شواهد و شنیده‌ها علی‌اکبر طاهری سرپرست فعلی این باشگاه و بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این ترکیب هیأت مدیره جدید تا حدود زیادی قطعی است.

این در حالی است که از نام‌هایی مثل جعفر کاشانی و… به عنوان گزینه‌های احتمالی نام برده می‌شود اما به نظر می‌رسد حضور حمیدرضا گرشاسبی دیگر عضو هیأت مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس هم در هیأت مدیره بعدی تا حدودی قطعی است. چرا که گرشاسبی روز دوشنبه همراه با سایر اعضای تیم پرسپولیس برای اقدام جهت اخذ ویزای شین‌گن جهت سفر به آلمان به سفارتخانه این کشور رفته بود و به نظر می‌رسد گرشاسبی از حضورش در هیأت مدیره بعدی تا حدود راحت است که برای این سفر اقدام کرده است چرا که در صورتی که وعده معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی معرفی اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس طی چند روز آتی عملی شود آن وقت پرسپولیسی‌ها جهت سفر به کشور آلمان برای انجام دربی مقابل استقلال باید با ترکیب جدید هیأت مدیره عازم این سفر شوند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد گرشاسبی یکی از اعضای هیأت مدیره آینده پرسپولیس خواهد بود مگر اینکه در تصمیمات آخر برنامه‌ها عوض شده و اتفاقات دیگری بیفتد و به نظر می‌رسد برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید تا زمان اعلام قطعی و دقیق هیأت مدیره بعدی منتظر ماند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *