چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

صیادی : بانوان بیشترین نقش را در مدیریت پسماند خانگی دارند.

مشاور شهردار بندرعباس در امور بانوان گفت: بانوان بیشترین نقش را در مدیریت پسماند‌های خانگی دارند.

بازخبر / مشاور شهردار بندرعباس در امور بانوان گفت: بانوان بیشترین نقش را در مدیریت پسماند‌های خانگی دارند.

پری صیادی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس اظهار داشت:مشارکت عمومی، یک اصل مهم در مدیریت اصولی پسماند شهری است که اطلاع‌رسانی، آموزش و توانمندسازی از ملزومات آن است.
وی افزود: به منظور افزایش مشارکت عمومی در مدیریت پسماند، علاوه بر آموزش عمومی باید امکانات لازم برای مشارکت مردم نیز فراهم شده و گسترش یابد.

مشاور شهردار بندرعباس در امور بانوان با تاکید بر اینکه بانوان،بیشترین نقش را در مدیریت پسماندهای خانگی دارند، ادامه داد: تکرار و استمرار برنامه‌های آموزشی در این زمینه و بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی در راستای فرهنگسازی و ترویج فرهنگ مدیریت پسماند از طریق تفکیک‌سازی یک مسئله مهم در این زمینه است.
صیادی خاطرنشان کرد: کاهش ظروف و وسایل یکبار مصرف یک موضوع بسیار مهم در زمینه حفاظت از محیط زیست است که در خانواده‌ها باید بیش از پیش نسبت به آن توجه شود.

وی بیان کرد: تغییر الگوی مصرف و روی آوردن به درست مصرف کردن کالاها، انرژی و منابع بنیادی‌ترین رویکرد در جلوگیری از تخریب محیط زیست است.

اضافه می‌شود، در ادامه این نشست خانم معصومه میرزاخواه به عنوان مشاور امور بانوان در سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس منصوب شد.

 

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *