ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

نرخ سود تسهیلات کسبه پلاسکو مصوب هیات دولت است / بنیاد مستضعفان در انتظار صدور مجوز ساخت پلاسکو

رئیس اتاق اصناف کشور با بیان این که نرخ سود تسهیلاتی که به کسبه پلاسکو اهدا شده مطابق با نرخ مصوب هیات دولت است، گفت: برخی از کسبه روی محورهایی اعتراضاتی دارند که اصلی ترین بحث آنها مقاوم سازی بخش‌های تخریب نشده ساختمان پلاسکو برای بازگشت به این مکان است اما نهادهای مسئول ایمنی این ساختمان را تایید نمی‌کنند.

بازخبر / علی فاضلی با اشاره به اینکه سود تایین شده برای پرداخت تسهیلات به کسبه پلاسکو، نرخ مصوب مجلس و هیات وزیران است، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات در هر سطحی باید طبق قانون انجام گیرد و در ارتباط با کسبه پلاسکو صحبت‌های بیشماری انجام شده و تمام مراحل پرداخت تسهیلات باید طبق قانون انجام گیرد.
رئیس اتاق اصناف کشور افزود: برخی از کسبه روی محورهایی اعتراضاتی دارند که اصلی ترین بحث آنها مقاوم سازی بخش‌های تخریب نشده ساختمان پلاسکو برای بازگشت به این مکان است اما نهادهای مسئول ایمنی این ساختمان را تایید نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه زمان شروع به ساخت ساختمان پلاسکو به درازا انجامیده، گفت: اتاق اصناف به عنوان مدافع کسبه پلاسکو به بنیاد مستضعفان اعلام کرده که هرچه سریعتر راجع به ساخت این ساختمان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند البته بنیاد مستضعفین در آخرین صحبت‌ها اعلام کرده که همچنان مجوز ساخت این ساختمان به آنها داده نشده است.
فاضلی خاطرنشان کرد: تمهیدات و تسهیلاتی که برای کسبه پلاسکو اندیشیده شده منوط به استقرار و احراز هویت این افراد بوده و بعد از گذراندن این مراحل، افراد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف کشور، تصریح کرد: مسئولان تمهیدات فراوانی برای کسبه پلاسکو اندیشیدند که از جمله آن‌ها می‌توان به بخشودگی مالیاتی و بیمه‌ای، استمهال (تنفس یکساله برای پرداخت اقساط وام‌ها) و وام تا سقف ۳۰۰میلیون تومان اشاره کرد که این افراد می‌توانند از آن استفاده کنند البته که تعدادی از این افراد به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *