ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

منصوریان: برنج خوب بگیر! فهمیدی؟!

بازیکنان تیم استقلال تهران صبح روز گذشته از ساعت ۹:۳۰ به کمپ حجازی رفتند تا به صورت دسته‌جمعی با یک دستگاه اتوبوس برای عزیمت به کشور ارمنستان عازم فرودگاه امام خمینی شوند.

بازخبر /روزنامه خبرورزشی نوشت: آنچه می‌خوانید گزارشی است از ۴ ساعت حضور کنار آبی‌های پایتخت.

منصوریان زودتر از همه به کمپ آمد
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال اولین نفر وارد کمپ شد و با ورود به اتاق مربیان، منتظر ماند تا شاگردانش از راه برسند.

خسرو و پژمان با هم آمدند
خسرو حیدری و پژمان منتظری با یک دستگاه اتومبیل به کمپ حجازی آمدند و پس از خداحافظی با راننده، سریعاً برای تعویض لباس به داخل رختکن رفتند.

تعجب افراد حاضر در کمپ از دیدن بیاتی‌نیا
محسن بیاتی‌نیا بازیکن اسبق استقلال در کمپ حجازی حاضر شد. حاضران در کمپ از موهای تراشیده شده بیاتی‌نیا می‌گفتند که شبیه کادرفنی استقلال شده بود. بیاتی‌نیا ۲۰ دقیقه‌ای مشغول گفت‌وگو با مجتبی جباری بود و سپس به اتاق مربیان رفت تا با علیرضا منصوریان دیدار کند.

تی‌شرت‌های یکدست سفید
بازیکنان تیم استقلال با گرمکن و تی‌شرت‌های یکدست سفید برای اعزام به فرودگاه، وارد اتوبوس شدند تا نظم خود را به نمایش بگذارند.

بازار داغ سلفی و عکس‌های یادگاری
با حضور بازیکنان استقلال در محوطه کمپ هواداران استقلال به سمت ستاره‌های محبوب خود رفته و ضمن ثبت عکس‌های یادگاری مشغول گفت‌وگو با ستاره‌های استقلال شدند.

عصبانیت حراست، خوشرویی امید نورافکن
حراست کمپ حجازی که از هجوم مردم به بازیکنان استقلال برای ثبت عکس و امضای یادگاری خشمگین شده بود، با صدایی بلند اعلام کرد: همه بیرون! در همین هنگام یک کودک استقلالی‌ که به همراه مادرش منتظر دیدار با امید نورافکن بودند، به محض دیدن هافبک ۲۰ ساله استقلال با خوشحالی نزد وی رفتند و بعد از گرفتن عکس یادگاری با چهره‌ای خندان کمپ حجازی را ترک کردند.

چشم‌غره منصوریان به یک خبرنگار
هنگامی که علیرضا منصوریان به فرودگاه امام خمینی (ره) رسید از یک خبرنگار که در فرودگاه حضور داشت به شدت شاکی شده بود. خشم علیرضا منصوریان به حدی بود که با صدای بلند گفت: برای چی دنبال من راه افتادی؟

منصوریان دستور خرید برنج درجه یک را داد!
هنگامی که سرمربی استقلال مشغول خداحافظی با افرادی بود که از کمپ تا فرودگاه استقلالی‌ها را همراهی کرده بودند، رو به یکی از نزدیکانش کرد و گفت: بلدی برنج خوب بگیری؟! ببین چند بار گفتم برنج خوب بگیر.

کاروان استقلال با پرواز ساعت ۱۳ تهران را به مقصد ارمنستان ترک کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *