آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

طرح دوباره پرونده انتخابات شورای شهر بندرعباس در جلسه هیات نظارت کشور

تصمیم جلسه قبلی هیات مرکزی نظارت هنوز ابلاغ نشده است.

بازخبر / “فرهاد تجری” سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته است:
پرونده شورای شهر بندرعباس را دوباره در جلسه مطرح می‌کنیم، تصمیم جلسه روز یکشنبه هیئت مرکزی نظارت هنوز ابلاغ نشده است.

از پرونده شورای شهر بندرعباس اطلاع ندارم و به آقای بهرام پارسایی گفته بودم که رسیدگی به پرونده شورای شهر بندرعباس بایستی با حضور بنده رسیدگی شود.

جلسه روز یکشنبه بدون حضور بنده برگزار شده است که علت غیبت بنده به دلیل حضورم در همایش قوه‌قضاییه بود که بلافاصله پس از بازگشتم به هیات نظارت مراجعه کردم و متوجه شدم جلسه را بدون حضور بنده در مجلس شورای اسلامی تشکیل داده‌اند و زمان جلسه به اتمام رسیده بود.

جلسه بعدی هیات مرکزی نظارت روز چهارشنبه (فردا) برگزار می‌شود که بنده حتما پرونده شورای شهر بندرعباس را با توجه به اینکه هیات نظارت مجوز بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌ها را داده است و ۲۶ صندوق هم توسط بازرسان ما بررسی شده است را دوباره بررسی خواهیم کرد.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور متشکل از ۵ نماینده مجلس است و قرار است محمد آشوری تازیانی و حجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر که عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس هستند هم در جلسه روز چهارشنبه حضور خواهند داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *