آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

افزایش پروازهای مسیر بندرلنگه-تهران در آینده نزدیک/اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به بندرلنگه

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی از جلسه خود با وزیر را و شهرسازی برای برقراری پرواز روز شنبه تهران، بندرلنگه و پرواز شیراز، بندرلنگه، دبی خبر داد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، ناصر شریفی با اشاره به جلسه خود با وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در این جلسه عنوان شد که شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان، دارای فرودگاهی با قدمتی بیش از ۵ دهه است و یک سال بعد از فرودگاه قلعه مرغی تهران به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در طول این مدت، انتظار می‌رفت تا امروز این فرودگاه که جزو اولین فرودگاه‌های کشور بوده است، تبدیل به فرودگاهی پیشرفته و با رتبه بسیار بالا و بین‌المللی می‌شد اما متأسفانه امروز پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در آن مشاهده نمی‌کنیم و پروازهای این فرودگاه به‌ویژه پرواز تهران آن با مشکل مواجه است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان و جزیره کیش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز این موضوع در جلسه مشترک با وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به‌صورت مکتوب مطرح شد که وزیر  نسبت به پیگیری آن دستور لازم را صادر کرد .

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص قول داد که در کمترین زمان ممکن، پرواز روز شنبه تهران-شیراز-بندرلنگه که خواسته به‌حق مردم و همچنین مطالبه امام‌جمعه بندرلنگه و فرماندار این شهرستان است، برقرار شود.

شریفی تصریح کرد: غالب پزشکان متخصص با پرواز شنبه از تهران به بندرلنگه می‌آیند که وجود این خط پروازی احساس می‌شد چرا که در حال حاضر، تنها یک پرواز تهران-بندرلنگه در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌شود که در این میان، گاهی پرواز روزهای چهارشنبه لغو می‌شود و درخواست ما این بود که علاوه بر این روزها روز شنبه نیز اضافه شود.

وی اضافه کرد: همچنین درخواست مکرر مردمی مبنی بر برقراری پرواز شیراز-بندرلنگه-دبی در روزهای شنبه و سه‌شنبه نیز به‌عنوان دومین درخواست مردم این منطقه به وزیر ارائه شد که باز هم وی دستور برقراری این پرواز را داد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه خواسته اصلی و مطالبه مردم شهرستان بندرلنگه اضافه شدن یک فروند هواپیما به ناوگان هوایی این شهر است، عنوان کرد: سازمان هواپیمایی قریب به ۱۰ فروند هواپیمای ATR خریداری کرده که طبق اعلام مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی تاکنون ۴ فروند از آن وارد ناوگان هوایی شده است که قرار است در آینده‌ای نزدیک یک فروند از این هواپیماها به بندرلنگه اختصاص یابد که در صورت این اتفاق، شاهد پرواز روزانه از فرودگاه بندرلنگه خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *