اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بازتاب مسابقه بین المللی کاریکاتور «ترامپیسم» در رسانه انگلیسی

«مسئولان برگزار کننده این مسابقه در تهران اعلام کردند که ۱۶۱۴ اثر از هنرمندان ۷۵ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و ۴ هنرمند از آمریکا نیز در آن شرکت داشته اند.»

پایگاه انگلیسی “دیلی میل” (Daily Mail)، با انتشار گزارشی به انعکاس برگزاری مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» در ایران پرداخته است.

در این گزارش آمده است: «مسابقه کاریکتور ترامپ روز دوشنبه در ایران برگزار شد و تصویر برگزیده این مسابقه، دونالد ترامپ را در حالتی که لباسی از صد دلاری به تن کرده و مقابل ستونی از کتاب ها ایستاده، به نمایش کشیده است.

کاریکاتور برگزیده این مسابقه نیز ترامپ را در حالی که موهایش مانند شعله های آتش است به نمایش می کشد که قاره های جهان با این شعله ها سوخته اند.

مسئولان برگزار کننده این مسابقه در تهران اعلام کردند که ۱۶۱۴ اثر از هنرمندان ۷۵ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و ۴ هنرمند از آمریکا نیز در آن شرکت داشته اند.

برگزیده ای از آثار این مسابقه پس از به نمایش در آمدن در ایران، در نمایشگاه هایی در یازده کشور دیگر از جمله هلند، بلژیک، برزیبل، اندونزی و ترکیه به نمایش گذاشته خواهد شد.»

این رسانه انگلیسی تصاویر زیر را از این مسابقه منتشر کرده است.

گفتنی است علی‌اصغر جعفری، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در رابطه با این مسابقه عنوان کرد: در چندین نوبت با دعوت از هنرمندان توانستیم برای برپایی این مسابقه اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. نمایشگاه‌های مسابقه ترامپیسم همزمان در ۱۰ کشور جهان و همچنین در ۳۰ استان کشور برپا شده است و نشان می‌دهد که در این زمینه اجماع جهانی شکل گرفته است.

طی آیین آختتامیه این مسابقه برگزیدگان بخش کاریکاتور و کارتون معرفی شدند: در بخش کاریکاتور مسعود عسگری از ایران، ویکتور هنریکه از برزیل، رضا حمیدی مطلق از ایران، زلاتی گئورگیف از بلغارستان، گیلبرتو بوبادیلا از مکزیک، ابوالفضل بهرامی از ایران و شانکار پامارسی از هند شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش کارتون نیز کلایتون رابرت جانز از آمریکا، علیرضا پاکدل از ایران، اد وکنسلر از آمریکا، پرمارکوارد اوتزن از دانمارک، شهرام شیرزادی از ایران، آنجل بولیگان از مکزیک و لزیو جونیور از برزیل شایسته تقدیر شناخته شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *