آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حدود ۱۸ موسسه مالی – اعتباری در دوره سیف ورشکست شدند/ اختلافات تیم اقتصادی دولت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت اختلافات شدیدی دارند، گفت: دود این اختلافات به چشم مردم می رود و ما دیدیم که در دوره مدیریت سیف در بانک مرکزی حدود ۱۸ موسسه مالی – اعتباری ورشکست شدند.

بازخبر / سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت منسجم و هماهنگ نیستند، گفت: وجود افراد از طیف های سیاسی مختلف اصلاح طلب در بدنه اقتصادی دولت، باعث شده تا این تیم هماهنگ و مسنجم عمل نکند.

وی افزود: مثلا نفوذ کارگزاران، مشارکتی ها و دیگر طیف ها در بدنه اقتصادی دولت باعث شده تا اختلافات در تیم اقتصادی دولت شدید شود و متاسفانه دود این اختلافات به چشم مردم می رود.

نماینده شاخص اصولگرایان در مجلس گفت: شاید این شکل بد بینانه تحلیل باشد که بگوییم برخی از آقایان به دنبال زمین زدناقتصاد کشور هستند تا آمریکا که نتوانست از بیرون کاری بکند، از درون نظام با استفاده از عوامل خود بتواند به اهداف خود برسد. اما باید توجه داشت که برخی ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.

ابطحی در همین راستا به مشکلات موسسات مالی- اعتباری اشاره کرد و گفت: این موسسات سالها در حال فعالیت هستند اما به یک باره چه آنهایی که مجوز داشتند و چه آنهایی که مجوز نداشتند به مشکل بر می خورند و حتی حدود ۱۸۸ موسسه ورشکست می شوند.

وی تصریح کرد: این نشان می دهد که کار جایی اشکال دارد چرا که هم موسسات دارای مجوز و هم غیر مجاز دچار مشکل شدند.  البته ما امیدواریم که این مشکلات ناشی از بی تدبیری باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات بانک مرکزی و اختلافات مسئولین تیم اقتصادی دولت در حال سلب اعتماد مردم از بانک مرکزی است، افزود: حسن روحانی رئیس جمهور باید در خصوص این اختلافات و ضرر و زیاد مردم به مجلس پاسخگو باشد.

ابطحی اظهار امیداوری کرد در دولت جدید روحانی تیم اقتصادی هماهنگ و منسجم انتخاب شوند تا اختلافات داخلی آنها موجب ضرر و زیان به مردم نشود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *