اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ترمیم ۱۷ نقطه آسیب‌پذیر خط لوله ۲۶ اینچ بندرعباس – رفسنجان

رئیس واحد مهندسی خوردگی فلزات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه خلیج‌فارس، از ترمیم ۱۷ نقطه آسیب‌پذیر از خط ۲۶ اینچ بندرعباس – رفسنجان خبر داد.

بازخبر / رئیس واحد مهندسی خوردگی فلزات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه خلیج‌فارس، از ترمیم ۱۷ نقطه آسیب‌پذیر از خط ۲۶ اینچ بندرعباس – رفسنجان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، مسعود صفری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۷ نقطه آسیب‌پذیر از خط ۲۶ اینچ بندرعباس – رفسنجان ترمیم شد.

وی افزود: طی اطلاعات به دست آماده از نتایج پیگرانی هوشمند این نقاط که بر اساس فعل‌وانفعالات شیمیایی و الکتروشیمیایی به وجود آمده بودند شناسایی و در کمترین زمان ممکن و با ایمنی کامل ترمیم شد.

صفری با اشاره به اهمیت ترمیم این نقاط آسیب‌پذیر اضافه کرد: با ترمیم این نقاط از هدر رفت میزان قابل‌توجهی از سرمایه ملی کشور جلوگیری به عمل آمد.

رئیس واحد مهندسی خوردگی فلزات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه خلیج‌فارس در پایان خاطرنشان کرد: تعداد نقاط مذکور در مدت هشت روز شناسایی و ترمیم شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *