اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
به دنبال بمب خبری و اجرای شو نیستیم

درویش: دایی مثل فرکی اختیار تام دارد/ دستمزد ملی‌پوشان سایپا را افزایش دادم

مدیرعامل باشگاه سایپا، گفت: به علی دایی هم مثل حسین فرکی اختیار تام داده‌ام هرگز در کار فنی مربیان دخالت نمی‌کنم.

بازخبر / رضا درویش در مورد شرایط تیم سایپا، گفت: تیم در اردوی اردبیل است و تمرینات خوبی صبح بعدازظهر انجام می‌شود دو بازی تدارکاتی هم انجام داده‌اند ظاهراً قرار است یکی، دو بازی دیگر هم داشته باشند. تیم روز جمعه از اردوی اردبیل بازمی‌گردد.

وی در مورد وضعیت نقل و  انتقالات اظهار داشت: بازیکنان مدنظر علی دایی را جذب کرده‌ایم، تمام نفراتی که گرفته‌ایم طبق درخواست سرمربی تیم بوده و فکر می‌ کنم یکی، دو بازیکن دیگر هم بخواهد که با جذب آنها فهرست تیم تکمیل خواهد شد.

درویش در مورد وضعیت حامد لک، ترابی و اخباری، گفت: ظاهراً لک چند پیشنهاد خارجی دارد، مهدی ترابی و اخباری هم شب گذشته به اردوی تیم اضافه شدند. ترابی از باشگاه‌های هلند و آلمان پیشنهاد داشت اما با توجه به اینکه نزدیک به شروع فصل آینده هستیم به این پیشنهادهای خارجی پاسخ منفی دادیم و او در تیم ما خواهد ماند. اخباری هم در تیم سایپا حضور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه از نظر مالی با این بازیکن به توافق رسیدید یا نه،  اظهار داشت: قرارداد اخباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به ملی‌پوش شدن او دستور افزایش مبلغ قراردادش را دادند. باید دستمزد ملی‌پوشان سایپا در شأن آنها باشد.

وی در مورد اینکه برخی از او انتقاد می‌کنند که چرا اختیار تام به علی دایی داده است، اظهار داشت: هر کسی یک روش مدیریتی دارد من فصل گذشته هم به حسین فرکی اختیار تام داده‌ام و در این فصل هم همین شرایط را برای علی دایی مهیا کردم. هرگز در کار فنی دخالت نمی‌کنم و معتقدم باید به سرمربی اختیار تام داد. من حتی در کار مربیان تیم‌های پایه و نونهالان سایپا هم دخالت نمی‌کنم و هیچ وقت به هیچ مربی نگفتم که یک بازیکن را نگه دارد. همان‌طوری که فصل گذشته چنین شرایطی را برای حسین فرکی رقم زده بودم.

درویش در مورد اینکه بازیکنانی که قرار است جذب شوند بمب خبری خواهند بود یا خیر، گفت: ما به دنبال بمب و اجرای شو نیستیم می‌خواهیم بازیکنانی را جذب کنیم که همسو با تیم باشد. هر بازیکنی مدنظر سرمربی تیم باشد جذب خواهد شد. در این فصل بازیکنانی داشته‌ایم که به تازگی به ما ملحق شدند اما به ما محبت داشتند و حتی حاضر نشدند بر سر مبلغ قرارداد با ما چانه بزنند و اعلام کردند هر رقمی که خودمان می‌خواهیم در قرارداد قید کنیم اینها محبتی است که به باشگاه سایپا دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *