آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رویترز؛

تیم تروریستی مرتبط با داعش در ایران به دام افتاد

این گروه تروریستی برای بمب گذاری و حملات انتحاری در مراکز مذهبی ایران طرح ریزی کرده بود …

بازخبر / خبرگزاری رویترز (Reuters) به انعکاس خبر دستگیری تیم مرتبط با داعش در ایران پرداخت.

رویترز نوشت: نیروهای امنیتی ایران یک گروه مرتبط با داعش را دستگیر کردند که برای بمب گذاری و حملات انتحاری در مراکز مذهبی طرح ریزی کرده بودند.

در ادامه این گزارش می خوانیم: این دستگیری ها چند روز پس از آن اتفاق افتاد که سپاه پاسدارن ایران موشک هایی را از غرب این کشور به مناطق شرقی سوریه و پایگاه های داعش شلیک کرد.

رویترز در بخش دیگری از گزارش خود به حمله تروریستی داعش به تهران اشاره کرده و نوشته، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران پس از آن حمله اظهار داشت که چنین اقداماتی بر نفرت مردم از عربستان سعودی و آمریکا می افزاید.

این درحالی است که بسیاری از ناظران و فعالان سیاسی به انقاد از تشکیل داعش و ادامه حیات آن با حمایت های واشنگتن و ریاض پرداخته اند.

در ادامه این نوشتار به بیانیه وزارت اطلاعات پس از دستگیری تیم مرتبط با داعش اشاره شده که متن آن درپی می آید:

به استحضار ملت شریف ایران می رساند در آستانه عید سعید فطر و همزمان با روز جهانی قدس، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه تجهیزات انفجاری و انتحاری بازداشت نمایند.

از این گروهک تروریستی، سه قبضه کلاشینکف، یک قبضه مسلسل برتا به همراه صدا خفه کن، دوربین دید در شب، سه کمربند انتحاری، سه گوشی تجهیز شده جهت انفجار از راه دور، مقادیر زیادی فشنگ، مواد پیش ساز بمب، فتیله انفجاری، کیت های انفجاری، وسائل الکترونیکی، بیسیم و سایر ابزارهای فنی ساخت بمب کشف و ضبط گردید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *