ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هر موقع تیم ملی شکست می‌خورد از باندبازی و بازیکن‌سالاری صحبت می‌شود/ بازیکنان بی‌انگیزه را باید از تیم ملی کنار گذاشت

دبیر فدراسیون والیبال گفت: نمی‌دانم چرا هر موقع که تیم ملی می‌بازد صحبت از باندبازی و بازیکن‌سالاری می‌شود.

بازخبر / محمود افشاردوست در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ جهانی اظهار داشت: در این که ما در لیگ جهانی عملکرد ضعیفی داشتیم هیچ شکی وجود ندارد اما به هر حال لیگ جهانی اولین تجربه کولاکوویچ با تیم ملی والیبال بوده است.
وی در مورد صحبت‌های گزارشگر صداوسیما مبنی بر این که در تیم ملی والیبال بازیکن‌سالاری و باندبازی وجود دارد، گفت: ما سعی می‌کنیم از نظر همه منتقدان استفاده کنیم اما انتقادهایی که صورت می‌گیرد باید همراه با راهکار باشد. درباره اینکه گفته می‌شود در تیم ملی باندبازی و بازیکن‌سالاری وجود دارد من چنین چیزی را حس نکردم و نمی‌دانم چرا هر موقع که تیم ملی می‌بازد صحبت از باندبازی و بازیکن‌سالاری می‌شود. خودم هم نمی‌دانم اصلا این مسائل در تیم ملی وجود دارد یا خیر.
دبیر فدراسیون والیبال درباره محرومیت بانوان والیبالیست و این که فدراسیون والیبال فاقد آیین‌نامه انضباطی است گفت: درباره محرومیت بانوان والیبالیست باید نایب رئیس بانوان صحبت کند اما ما آیین‌نامه انضباطی داریم. البته این آیین‌نامه باید‌ به‌روزتر و قوی‌تر شود. من در جلسه کمیته انضباطی بانوان والیبالیست بودم و صحبت‌های طرفین را شنیدیم و کسانی که ناراضی هستند می‌توانند درخواست تجدیدنظر بدهند.
افشاردوست درباره اینکه برخی منتقدان عنوان می‌کنند کولاکوویچ فاقد کاریزمای لازم برای سرمربیگری تیم ملی است، اظهار داشت: من موافق این مسئله نیستم و کاریزماتیک بودن و توانایی هر مربی به سوابق او برمی‌گردد. کولاکوویچ تنها در یک دوره مسابقه سرمربی ایران بوده و زود است درباره عملکردش اظهارنظر کنیم. البته تیم ملی مشکلاتی داشت اما نباید همه تجربیات کولاکوویچ را زیر سوال برد. منتقدان باید مشکلات فنی تیم ملی را بازگو کنند. مثلا بگویند بازیکنان تیم ملی در زدن اسپک مشکل دارند. ضمن اینکه بسیاری از مشکلات فنی به لیگ برمی‌گردد. وقتی ما در دریافت اول مشکل داریم یعنی این که ما در سرویس دارای اشکال هستیم. کولاکوویچ که نمی‌تواند در کوتاه مدت این مشکلات را رفع کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق کنار گذاشتن نسل فعلی تیم ملی است یا خیر، خاطرنشان کرد: تیم جوانان و امید ایران درگیر مسابقات جهانی هستند و نمی‌توان از این دو تیم بازیکنی به تیم ملی ملحق شود. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم کنار گذاشتن بازیکنان فعلی تیم ملی راه حل درستی باشد. البته باید بازیکنان بی‌انگیزه را از تیم ملی کنار گذاشت که فکر می‌کنم نظر کولاکوویچ هم نسبت به این مسئله مثبت باشد. البته منظور من این نیست که اگر به لحاظ مالی بازیکنان تیم ملی ساپورت می‌شدند عملکرد بهتری داشتند. منظور از بی‌انگیزگی این است که در بعضی بازی‌ها که به مشکل می‌خوردیم بازیکنان عصبی و بی‌حوصله می‌شدند. در جلسه‌ای که با کادر فنی خواهیم داشت همه این مسائل را بررسی خواهیم کرد.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *