ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
برنامه تلویزیون مجازی چهارچوب چه استراتژی را دنبال می کند؟

برنامه ی تلویزیون مجازی چارچوب

امروزه یکی از سبک های رایج برای ارتباط با مخاطب و انتقال پیام در سطح جهانی ، برنامه های تاک شو می باشد . این سبک گفتگو به علت درگیر کردن مخاطب با موضوع و جلب همراهی وی تا انتهای بحث از جمله سبک هایی است که در آن بازخورد مناسبی را می توان از مخاطب دریافت کرد.

بازخبر /  امروزه یکی از سبک های رایج برای ارتباط با مخاطب و انتقال پیام در سطح جهانی ، برنامه های تاک شو می باشد . این سبک گفتگو به علت درگیر کردن مخاطب با موضوع و جلب همراهی وی تا انتهای بحث از جمله سبک هایی است که در آن بازخورد مناسبی را می توان از مخاطب دریافت کرد.
چینش محتوایی در این سبک گفتگو ، وجه متمایز کننده ی آن نسبت به دیگر سبک های اجرایی می باشد ، برای پیدا کردن فصل مشترک با مخاطب می توان از موضوعاتی مانند مشکلات مردمی و گفت‌وگوی شفاف در فضای رسانه‌ای استفاده کرد که تمامی مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند.

در هر بخش از گفتگو یکی از موضوعاتی که دغدغه ی مشترک مخاطبان است، می تواند پل ورود ما به هدف اصلی و پیام اصلی باشد . سعی بر این است که در هیچ کجای گفتگو مخاطب حس نکند که موضوعی جدید که پیش زمینه ای ذهنی نسبت به آن ندارد و یا دغدغه ای نسبت به آن برایش ایجاد نشده ، بر او تحمیل شده است.
محتواهای موجود را می توان به تناسب هر قشر تنظیم و تبیین کرد .بیشتر مخاطبین این سبک را قشرهایی مانند جوانان ، دانشجویان و خانواده ها تشکیل می دهند.

تاک شو

روش اجرا :

اجرای تاک شو از چند ضلع اصلی تشکیل شده است . یکی از آنها مجریان برنامه هستند که در قامت یک مجری کارشناس به ارائه ی محتوا می پردازند و ضلع اصلی دیگر در ارائه ی محتوا ، مخاطبین هستند . در این سبک ارائه ی محتوا معمولا در چند بخش صورت می گیرد که نتایج هر بخش به نحوه ی ورود به بخش بعد کمک می کنند . برای هر بخش باید مخاطب درگیر محتوا شود . و این درگیر شدن یا از طریق جواب به سوالات مجریان است و یا از طریق ارائه ی نظراتشان نسبت به موضوع مطرح شده می باشد
ویژگی های اجرایی :

یکی از ویژگی های اصلی این سبک قابلیت برپایی سریع و کم هزینه بودن آن است.
مهمترین موضوع در نحوه ی اجرای محتوا ، عدم از حفظ خواندن متن و رعایت اجرای یک برنامه ی زنده و لزوم استفاده از بداهه گویی با توجه به رعایت خط اصلی محتوا می باشد . چرا که در بخش هایی از محتوا
مجریان با مخاطبین گفتگو می کنند و مشخصه ی گفتگو ، زنده بودن و غیرقابل پیش بینی بودن آن است هرچند سوالات و موضوعات به گونه ای طراحی شده اند که پاسخ مخاطب تا حدی قابل پیش بینی باشد .

نتیجه اجرای این سبک :

چون در این سبک اصل را بر ارتباط موثر با مخاطب گذاشته ایم ، لذا در صورت اجرای صحیح محتوا ، می توان منتظر بازخورد بسیار زیاد و خوب مخاطبین بود . از این ارتباط می توان استفاده کرد و اهدافی را به صورت مشخص به عنوان پیام کاربردی برای مخاطبین طرح نمود . این پیام ها می توانند توسط خود برگزارکنندگان  تعریف شوند ولیکن باید توجه داشت ، هدف دقیق و قابل اندازه گیری باشد .

برنامه تاک شو چهارچوب نیز این سبک و  سیاق را دارد و هدف آن رساندن صدای شما به گوش مردم عریز بندرعباس است .

عوامل برنامه چهار چوب :

تاک شو

تهیه کننده : سید محمد بنی هاشمی

کارگردان : زهرا عبیدزاده

مدیر تصویر برداری : عبدالحسین رضوانی

مجری : احمدرضا حسینی پور

تصویر : سید علی هاشمی ، محمد زارعی ، امیر کاوه

عکس و تصویر پشت صحنه : مصطفی چشم براه

تدوین و گرافیک : عباس رنجبرزاده

صدا : امیر اردانی

برنامه چهارچوب محصول مشترک سیتاس ، پایگاه خبری بازخبر  و موسسه فرهنگی هنری دنیای هنر شهرزاد می باشد که در مقالات بعد به روند اجرا و اهداف آن می پردازیم .

پسندیدم(11)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *