ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
/عکس خبری/

برپایی نمایشگاه خط سرخ منا در بندرعباس

رئیس حوزه هنری استان هرمزگان از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور « خط سرخ مناء» همزمان با اولین سالروز فاجعه منا در محل گلزار شهدا همزمان با روز عرفه امروز (۲۱شهریورماه) خبر داد.

بازخبر ، رئیس حوزه هنری استان هرمزگان  از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور « خط سرخ مناء» همزمان با اولین سالروز فاجعه منا در محل گلزار شهدا همزمان با روز عرفه امروز (۲۱شهریورماه) خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، انوشیروان پیش دار با اعلام این خبر گفت: حادثه بسیار تلخ منا که باعث جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از زائرین بیت الله الحرام شد، جهان اسلام و ملت های آزاده را داغدار  و اندوهی  بسیار بزرگ در بین مسلمانان جهان پدید آورد و در ایران عزیز نیز خانواده‌هایی را که مشتاقانه در انتظار ورود زائران خانه خدا بودند مصیبت زده و عزادار کرد. بی‎شک مدیریت غلط آل سعود در صحنه حج و اقدامات ناشایسته‌ای که عامل این فاجعه بوده است نباید از نظر دور بماند. وی ضمن ابراز تأسف و ناراحتی از این فاجعه غم ‌بار و اعلام هم دردی از مسبّبان و عاملین این فاجعه که همان حکومت صهیونیستی آل سعود است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه کاریکاتور « خط سرخ منا» را اعلام اعتراض هنرمندان به نقش آل‌سعود در ایجاد فجایع انسانی در منطقه و مدیریت غلط و بی‌لیاقتی آن عنوان کرد.
/ عکس: مصطفی چشم براه

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

نمایشگاه خط سرخ منا

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *